Gå til innhold

Slimløsende hostesaft for å bli gravid?

hotfudge

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd slimløsende hostesaft som har fått spiren til å sitte i den prøveperioden du prøvde det? Har tenkt litt på å prøve det neste prøveperiode om ikke spiren sitter denne måneden :) Del gjerne dine erfaringer med meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hostesaften gjør er å gjøre el slimet mer tyntflytende slik at sædcellene lettere skal svømme igjennom. Det fungerer sikkert som alle andre kjerringråd, svært dårlig. Grapefruktjuice skal ha samme effekt. Skader jo ikke å prøve. 

Anonymkode: ec501...938

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde prøvd i 5 mnd, og testet hostesaft i pp6. El-slimet ble mer flytende. Ble gravid den pp og er i uke 29 nå :) Umulig å si om det hadde noe å si, men skader ikke å prøve tenker jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pp jeg prøvde hostesaft i begge mine svangerskap, ble jeg gravid. Sikkert tilfeldig, men :) 

Anonymkode: b09c0...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble ikke gravid den PP jeg prøvde hostesaft, og merket heller ikke forskjell på utflod/EL-slim. Ble gravid PP etterpå, da jeg egentlig tok det rolig og ikke tenkte så mye på kjerringråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan bruke den Solvipecten som er på resept? Det er den jeg har i hus. ;)

Anonymkode: 3b37f...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan og hvilken hostesaft bruker man?

Tar man det hele pp? Hvor mye og ofte?

Dette hørtes ut som noe som var verdt å prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, palamina skrev:

Brukte både hostesaft og grapefruktjuice den måneden spiren satt. I’m a believer. 😎

Hvilken hostesaft brukte du? Og når i syklusen tok du den? Og hvor mye? Når i syklusen drakk du grapefruktjuice? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, hotfudge skrev:

Hvilken hostesaft brukte du? Og når i syklusen tok du den? Og hvor mye? Når i syklusen drakk du grapefruktjuice? :)

Slimløsende hostesaft, merke er ikke viktig. Begynte etter mensen og fortsatte resten av syklusen, samme med grapefruktjuice. Poenget er jo at eggløsningsslimet skal bli tynnere og da er det lurt å begynne en god stund før el. Drakk en god del vann også. :) Mengde ja, tok tre spisesjeer hver dag og et par glass juice, så ingen voldsomt store mengder.

Endret av palamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye større tro på middel som Pre-seed glidemiddel. Jeg har alltid hatt lite EL-slim og blitt gravid tre ganger med bruk av Pre-seed. 

Kort forklart etterligner det sekretet som sæden lever i, inne i skjeden.

Anonymkode: 093e3...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt gravid 3 ganger med hjelp av hostesaft. Jeg har også veldig tykt eggløsningsslim, og spermen kom rett og slett ikke igjennom uten den slimløsende effekten til hostesaften. 

Anonymkode: b181c...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, palamina skrev:

Slimløsende hostesaft, merke er ikke viktig. Begynte etter mensen og fortsatte resten av syklusen, samme med grapefruktjuice. Poenget er jo at eggløsningsslimet skal bli tynnere og da er det lurt å begynne en god stund før el. Drakk en god del vann også. :) Mengde ja, tok tre spisesjeer hver dag og et par glass juice, så ingen voldsomt store mengder.

Gjorde du alt dette gjennom hele syklusen? Fra mensen sluttet til da mensen skulle starge igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Kaiaermeg said:

Jeg ble ikke gravid den PP jeg prøvde hostesaft, og merket heller ikke forskjell på utflod/EL-slim. Ble gravid PP etterpå, da jeg egentlig tok det rolig og ikke tenkte så mye på kjerringråd :)

Gjør det ikke det?

Det er jo hostesaft med alkohol, og valium ol... Det er ikke bra å ta i lengden,og mye av, selvom det kanskje ikke er så mye i hostesafte, jeg tror jeg hadde rådhørt meg lege først.

Anonymkode: 29d09...6eb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt gravid 3 ganger med hjelp av hostesaft. Jeg har også veldig tykt eggløsningsslim, og spermen kom rett og slett ikke igjennom uten den slimløsende effekten til hostesaften. 

Anonymkode: b181c...b49

Det høres veldig lovende ut :) Hvor fort ble du gravid? Og hvor lenge tok du hostesaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hotfudge skrev:

Gjorde du alt dette gjennom hele syklusen? Fra mensen sluttet til da mensen skulle starge igjen?

Ja, helt til jeg testet positivt, ettersom jeg ikke var helt sikker på om og når jeg hadde eggløsning den måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, palamina said:

postet på feil bruker, skullle til denne, beklager

Gjør det ikke det?

Det er jo hostesaft med alkohol, og valium ol... Det er ikke bra å ta i lengden,og mye av, selvom det kanskje ikke er så mye i hostesafte, jeg tror jeg hadde rådhørt meg lege først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

postet på feil bruker, skullle til denne, beklager

Gjør det ikke det?

Ville definitivt holdt meg til hostesaft som fås uten resept ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...