stikkelsbær Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Har gått tom for vanlig presset pudder, men økonomien er heller dårlig for tiden og jeg lurer derfor på om noen vet om et billig, men bra pudder.. Lurer også på å kjøpe solpudder, er det mulig å få tak i noe OK uten å ruinere seg?
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har to forslag til vanlig pudder, og liker begge like godt som dyrere kompaktpudder: (1) kompaktpudderet fra Body Shop (135 kroner, rund boks) (2) Isadoras kompaktpudder (120-125kr). Begge to kjøpes stadig vekk når jeg ikke gidder å kjøpe Chanel. Solpudderet fra Body Shop (samme pris som det andre pudderet) er kjempefint og naturlig, og ikke så grovt som mange andre billigere solpudder. Troverdig farge, og ikke oransje eller gult. Visstnok skal L'Oreal ha et bra solpudder, men det har jeg ikke prøvd selv.
Gjest Daniella_ Skrevet 4. februar 2005 #3 Skrevet 4. februar 2005 Enig med Lillith! Har BodyShop sin selv...den er flotters! Brukte Isadora sin før...den er også flotters
stikkelsbær Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2005 Da skal jeg ta meg en tur på Body Shop, tror jeg! Tusen takk for svar :kysse:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå