Gå til innhold

Buttplugg erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil prøve buttplugg og typen er helt vill etter at jeg skal prøve. Noen som vil dele noen erfaringer ? :) redd for at hele forsvinner inn under samleiet, og redd for at det gjør vondt 😐 men vil liksom teste! 

For meg virker dette pirrende, har du meninger som ekkelt, sykt osv så ikke kommenter! Jeg vil høre erfaringer 

jente 26

Anonymkode: 5d8aa...c43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv analkuler først.
De kommer på string, og er små til å begynne med, og så ser du hva du er komfortabel med å dytte inn.

• Liker 1
Skrevet

jeg kjøpte min på kondomeriet, ba om den minste de hadde, "nybegynnerplugg". Den har "håndtak i enden, så den kan umulig forsvinne inn, funker veldig bra. Jeg var veldig skeptisk i starten, så det var litt vondt å få den inn i starten fordi jeg spente meg sånn, men når den er inne, er det helt greit.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte en liten nybegynner-plug på eBay av alle steder. Bruk mye glidemiddel, og du trenger ikke være redd for at den skal forsvinne inn. 

Anonymkode: 0133a...ad2

Skrevet

Så lenge du passer på at pluggen har en solid base slik at den ikke kan forsvinne inn er det bare å prøve seg frem.

Som anonym #7 over meg begynte jeg også med en liten, nett plugg fra eBay i sin tid. Den har ikke verdens største base, og ved en anledning i sommer forsvant den nesten inn, men kjæresten klarte heldigvis å fiske den ut før den forsvant.

Det er også lurt å tenke på vekt. Den største pluggen jeg har nå er 450g, og er ikke noe jeg tusler rundt med på byen. Tyngdekraften gjør at denne egner seg best i en seksuell setting, med mindre du er interessert i å plutselig høre et "kadunk"mens du går på gaten.

Bruk glidemiddel, og vær forsiktig. Pust rolig, så går det sannsynligvis helt fint. Er du vant til analsex så klarer du helt fint å få en plugg inn. Det er en deilig følelse, spesielt når du har vaginal sex med pluggen i.

Lykke til!

P.s. dersom du har den i over lengre tid kan det være litt ømt å ta den ut.

Anonymkode: aab55...463

Skrevet

De fleste har en stor base, som gjør at de ikke forsvinner helt inn. Kjøp en som ikke er så stor og som er glatt, for eksempel i metall eller glass. Da glir den lett inn.

Gjest Alterego666
Skrevet

Hvis størrelse ikke er viktig, kjøper du den minste, og som samtidig har en stor base. Ønsker du å går fradvis opp i størrelse, finnes det sett med forskjellige størrelser. Det finnes også oppblåsbare: putt blås opp og trekk forsiktig ut. For noen er vekt viktig. Da er det viktig om materialet er silikon eller metall. Lykke til!

Skrevet

Skal du kjøpe og bruke plugg i silikon, anbefaler jeg å bruke kondom på ;) 

Selv elsker jeg butpuggs, og har en fin liten samling. Alle med såpass stor base, at jeg vet de ikke smetter inn

Skrevet

Elsker buttplugs, men som andre sier, pass på basen. Personlig liker jeg best av typen med metall.

Anonymkode: 17ab7...2d3

Skrevet

Bruker butplug på FF min, han digger det å blir helt vill, orgasmen er ekstremt heftig :P

Anonymkode: 0de50...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...