AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 i vasemaskinen? Anonymkode: 6abeb...9a1
Million Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 (endret) Hvorfor spør du om det? Er Lexington annerledes enn andre håndklær, burde du ikke kjøpt dem. Får da virkelig håpe de er som andre håndklær, og tåler vask som dreper bakterier!? Håndklær vaskes på 60°C her i huset, og av og til kjører jeg dem på en 95°C vask (såkalt kokevask) også for å få dem ekstra rene innimellom. Alle håndklær skal tåle det. Ellers burde de gå i søpla. Hva står det på vaskelappen på de, en merking alle tekstiler skal ha? Endret 29. desember 2017 av Million 27
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Just now, Million said: Hvorfor spør du om det? Er Lexington annerledes enn andre håndklær, burde du ikke kjøpt dem. Får da virkelig håpe de er som andre håndklær, og tåler vask som dreper bakterier!? Håndklær vaskes på 60°C her i huset, og av og til kjører jeg dem på en 95°C vask (såkalt kokevask) også for å få dem ekstra rene innimellom. Alle håndklær skal tåle det. Ellers burde de gå i søpla. Fått det i gave, og siden det er dyre håndkler vil jeg at de skal vare lengst mulig.. Og hva så om jeg hadde kjøpt det selv? Deilig med litt luksus i hverdagen!! Anonymkode: 6abeb...9a1 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Fått det i gave, og siden det er dyre håndkler vil jeg at de skal vare lengst mulig.. Og hva så om jeg hadde kjøpt det selv? Deilig med litt luksus i hverdagen!! Anonymkode: 6abeb...9a1 enig, skjønner ikke hvorfor ikke folk kan svare på spørsmålet enn å bare komme med ktikk, jesus.. Anonymkode: fbd1f...9ac 4
Måbarefåsiat... Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fått det i gave, og siden det er dyre håndkler vil jeg at de skal vare lengst mulig.. Og hva så om jeg hadde kjøpt det selv? Deilig med litt luksus i hverdagen!! Anonymkode: 6abeb...9a1 Hva står det på vaskeanvisningen? 6
Million Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fått det i gave, og siden det er dyre håndkler vil jeg at de skal vare lengst mulig.. Og hva så om jeg hadde kjøpt det selv? Deilig med litt luksus i hverdagen!! Anonymkode: 6abeb...9a1 Du kan kjøpe akkurat hvilke håndklær du vil for min del, men å kjøpe noe som ikke tåler normal håndklevask er vel ikke særlig smart, det er du vel enig i? Som nevnt ovenfor BØR de tåle minimum 60 grader, og helst oppi 95 grader innimellom. Men LES VASKELAPPEN som hvert tekstil er merket med. Der står antall grader de tåler. Du bør stole mer på vaskeanvisningen som står der, enn hva en eller annen KG bruker måtte mene. Endret 29. desember 2017 av Million 17
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #7 Skrevet 29. desember 2017 De vaskes vel på samme måte som andre håndklær, om man vil de skal være rene. Anonymkode: 7bb36...687 7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #8 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, Måbarefåsiat... said: Hva står det på vaskeanvisningen? Synes den var litt uklar,og derfor tenkte jeg spørre her Anonymkode: 6abeb...9a1
Gjest A National Acrobat Skrevet 29. desember 2017 #9 Skrevet 29. desember 2017 Du kan nok slenge de i maskinen på 60*C det er håndklær. De er lagd for å brukes.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #10 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, A National Acrobat said: Du kan nok slenge de i maskinen på 60*C det er håndklær. De er lagd for å brukes. takk Hva med vaskemidler å slik? Vil prøve å unngå at de blir stive og harde Anonymkode: 6abeb...9a1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #11 Skrevet 29. desember 2017 11 minutter siden, Million said: Du kan kjøpe akkurat hvilke håndklær du vil for min del, men å kjøpe noe som ikke tåler normal håndklevask er vel ikke særlig smart, det er du vel enig i? Som nevnt ovenfor BØR de tåle minimum 60 grader, og helst oppi 95 grader innimellom. Men LES VASKELAPPEN som hvert tekstil er merket med. Der står antall grader de tåler. Du bør stole mer på vaskeanvisningen som står der, enn hva en eller annen KG bruker måtte mene. som sagt det var en julegave. Og jeg har sett det er et dyrt merke. Anonymkode: 6abeb...9a1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #12 Skrevet 29. desember 2017 Vasker mine på 60 grader med Neutral vaskemiddel og skyllemiddel, tørker i tørketrommel etterpå. Holder seg fint enda ☺👍 Anonymkode: 2e863...acd 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #13 Skrevet 29. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Vasker mine på 60 grader med Neutral vaskemiddel og skyllemiddel, tørker i tørketrommel etterpå. Holder seg fint enda ☺👍 Anonymkode: 2e863...acd Tusen takk for et ordenlig svar Anonymkode: 6abeb...9a1
Gjest A National Acrobat Skrevet 29. desember 2017 #14 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: takk Hva med vaskemidler å slik? Vil prøve å unngå at de blir stive og harde Anonymkode: 6abeb...9a1 Jeg pleier å bruke neutral og samme merke om man liker å bruke tøymykner. Bare husk at hvis du bruker tøymykner, må du ikke ta på hurtigvask program. 🙂
Miss.Wildfox Skrevet 29. desember 2017 #15 Skrevet 29. desember 2017 Jeg vasker mine på 90 grader utelukkende, inkludert tørketromling. De er fortsatt like fine. Men jeg har Lexington håndklær da, så vet ikke helt med dine om det står Lexinton på de 😉 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #16 Skrevet 29. desember 2017 2 minutter siden, A National Acrobat said: Jeg pleier å bruke neutral og samme merke om man liker å bruke tøymykner. Bare husk at hvis du bruker tøymykner, må du ikke ta på hurtigvask program. 🙂 Hvordan er det å bruke omo color? Anonymkode: 6abeb...9a1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #17 Skrevet 29. desember 2017 2 minutter siden, Miss.Wildfox said: Jeg vasker mine på 90 grader utelukkende, inkludert tørketromling. De er fortsatt like fine. Men jeg har Lexington håndklær da, så vet ikke helt med dine om det står Lexinton på de 😉 hahha Anonymkode: 6abeb...9a1 3
Gjest A National Acrobat Skrevet 29. desember 2017 #18 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det å bruke omo color? Anonymkode: 6abeb...9a1 Du kan bruke det du selv foretrekker. Men jeg liker å bruke Neutral selv, derfor skrev jeg det. Omo er et bra produkt. Så liker du det, bruk det. 🙂
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #19 Skrevet 29. desember 2017 Just now, A National Acrobat said: Du kan bruke det du selv foretrekker. Men jeg liker å bruke Neutral selv, derfor skrev jeg det. Omo er et bra produkt. Så liker du det, bruk det. 🙂 Har ikke noe problem med omo color, men det er det vi har huset, har egentlig ikke så peiling Du er ikke den eneste som nevner det neutral, så hva synes du er bra med det produktet? Anonymkode: 6abeb...9a1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #20 Skrevet 29. desember 2017 13 minutter siden, Miss.Wildfox said: Jeg vasker mine på 90 grader utelukkende, inkludert tørketromling. De er fortsatt like fine. Men jeg har Lexington håndklær da, så vet ikke helt med dine om det står Lexinton på de 😉 Hvilken produkt(er) vasker du med? Anonymkode: 6abeb...9a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå