Pipaluk Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #21 Del Skrevet 29. desember 2017 4 minutter siden, Hanne67 skrev: Veldig greit å skrive i invitasjonen om man ønsker tilbakemelding om folk kommer. Junior blir invitert i bursdager og der står det som regel at man skal gi beskjed om han ikke kommer. Ellers synes jeg hun absolutt burde svart når du sendte sms ang. det! Trodde det var unødvendig å spørre om tilbakemelding. Verten må organisere mye i forkant. Det er absolutt en fordel å vite hvem som kommer. Det burde gjelde de fleste personlige invitasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #22 Del Skrevet 29. desember 2017 6 minutter siden, stan said: Kan du ikke bare sende en sms og spørre? "Kommer du eller kommer du ikke på nyttårsaften?" Jeg er bestandig tydelig på at jeg vil ha tilbakemelding på invitasjoner, ja eller nei . Vi inviterer ofte mye folk, og det er veldig greit å vite om vi blir ni eller nitten. Leser du? Hun skriver jo at hun har gjort det.. Anonymkode: 9cb39...c85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #23 Del Skrevet 29. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Komnunikasjon ! Hvis du er tydelig i invitasjonen får man som regel tydelig svar tilbake. Hun gjør det nok ikke for å være slem men noen er litt mer svimete av seg enn andre. I hennes hode kan det være at hennes svar om at det er koselig med nyttårsinvitasjon et selvskrevent ja. Bare spør henne om hun kommer eller ikke da du må planlegge. Verre er det ikke. Anonymkode: aa7e3...cca Jesus, leser ikke folk heller? Anonymkode: 9cb39...c85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #24 Del Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Komnunikasjon ! Hvis du er tydelig i invitasjonen får man som regel tydelig svar tilbake. Hun gjør det nok ikke for å være slem men noen er litt mer svimete av seg enn andre. I hennes hode kan det være at hennes svar om at det er koselig med nyttårsinvitasjon et selvskrevent ja. Bare spør henne om hun kommer eller ikke da du må planlegge. Verre er det ikke. Anonymkode: aa7e3...cca Jeg spurte henne på SMS. Hun svarte ikke, men sa til de andre at hun kom. Jeg opprettet en chattegruppe i Messenger for de som hadde meldt seg på. Hvordan kan hun dukke opp der uten at jeg har bekreftet henne? Har andre sluppet henne inn? er ikke så godt kjent med Messenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #25 Del Skrevet 29. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man svarer på en invitasjon, særlig om den innebærer middag eller sengeplass. Anonymkode: d20a5...e5e Det er i tillegg ikke mine lokaler, men noe jeg låner av familien. Synes terskelen burde være enda høyere for å svare ja, nei eller « har ikke bestemt meg ennå» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 29. desember 2017 #26 Del Skrevet 29. desember 2017 14 minutter siden, Pipaluk skrev: Trodde det var unødvendig å spørre om tilbakemelding. Verten må organisere mye i forkant. Det er absolutt en fordel å vite hvem som kommer. Det burde gjelde de fleste personlige invitasjoner. Det jeg mente var at noen oppfatter det som at man bare skal gi beskjed om man ikke kommer. I utgangspunktet regner man med at alle som er invitert kommer, så da bare gir man beskjed om man ikke har anledning til å komme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #27 Del Skrevet 29. desember 2017 12 minutter siden, Hanne67 skrev: Det jeg mente var at noen oppfatter det som at man bare skal gi beskjed om man ikke kommer. I utgangspunktet regner man med at alle som er invitert kommer, så da bare gir man beskjed om man ikke har anledning til å komme. Da blir spørsmålet om hvor fort en skal si ifra om en ikke kommer. På nyttår kan det være mange fester som er kulere med mer partyfaktor enn min. Kan de også vente til dagen før med å si ifra om en ikke kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå