Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Bare jeg som er hjemme og ikke bryr meg så veldig mye? Eller sannheten er vel mer at jeg ikke har noen venner å feire med

Anonymkode: 92b0f...c5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe spesielt. Ser en film med samboer, spiller litt, klapper kattene

Anonymkode: 82b88...a8c

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å være hjemme sammen med kattene mine :) Enten alene eller sammen samboeren min :)

Anonymkode: 6a83e...a49

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Pleier å se film. Lese litt, lage meg noe mat, høre på musikk...

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... Bare jeg som er hjemme og ikke bryr meg så veldig mye? Eller sannheten er vel mer at jeg ikke har noen venner å feire med

Anonymkode: 92b0f...c5f

Pluss en her. Men åpner en god rødvin og støtter hunden som er livredd raketter. 

Anonymkode: a90a6...8ee

• Liker 1
Skrevet

Enten i selskap med nærmeste familie eller bare samboer og jeg. Av og til besøk med venner, kommer an på om vi og andre er hjemme eller evt bortreist.  I år "feirer" jeg muligens alene, uten at jeg ser på d som negativt fordi det er av eget valg. Kom nettopp hjem fra ei uke i utlandet med familie på alle kanter lg er ganske sliten og lei. Så når samboeren nå drar videre til fjellet frister det mer å bli hjemme å slappe av enn å tilbringe fem+ timer i bil lørdag og deretter tilbake igjen mandag... Så jeg står mellom å

1)dra hjem til min søster og feire med familien min der

2)nyte fred og ro i tomt hus

Føler meg litt patetisk som lar meg friste mest av alternativ 2.. 

Anonymkode: 15e97...917

• Liker 1
Skrevet

Det varierer. Noen ganger feirer jeg med venner, andre ganger velger jeg å være hjemme. I år er jeg hjemme og skal kose meg med god mat og drikke. Begge deler er like hyggelig på forskjellig måte.

• Liker 2
Skrevet

Er alltid hjemme med kattene og hestene mine og samboeren. Tar på finstasen på kvelden og spiser noe god mat og ser en film. Jeg er ikke noe festmenneske og aldri i verden om jeg hadde reist fra dyrene mine på nyttårsaften. 

Skrevet

Nei, ifjor så var jeg bare hjemme og passet på niesen min. I år feirer jeg med familie. Det varierer. Jeg bryr meg ikke veldig mye om nyttår heller, men jeg synes for det det er en koselig dag der man kan feire eller slappe av :) 

Skrevet

Tidligere var vi alltid sammen med hele vennegjengen, pleide å reise på hytta til noen, leie hytter i skibakken, utenlandsturer osv, men etter barna kom ble vi hjemme. I år har vi ei på 2 år og en på 6 mnd i tillegg til størstemann, så vi blir hjemme med god middag, et glass rødvin og litt spenning; om barna våkner eller ikke. :hoho:

Skrevet

Sove. Skal på jobb 1 nyttårsdag. 

Anonymkode: 51b8e...167

Skrevet

I fjor hadde jeg vondt i visdomstannen og lå og så på film med daværende kjæreste. I år blir det en tur på byen, men har ikke konkrete planer

Skrevet

Jeg og samboeren min pleier å være hjemme. Kose oss med kalkun, game, spille brettspill, se på rakettene og irritere oss over hvor unødvendig det er å bruke masse penger på å stresse dyr og forsøple naturen. Så legger vi oss og sover 😄

Skrevet

Ingenting. Slapper av hjemme og gleder meg til hverdagen skal begynne igjen

Skrevet

Vi bryr oss ikke så mye vi heller. Vi spiser god middag, ser på film eller spiller brettspill, legger barna og ser videre på TV og kanskje går vi ut og ser på fyrverkeriet om det ikke er for kaldt. Barna sover seg gjerne gjennom det hele, men de som ønsker blir vekket like før midnatt så de kan se på.

Skrevet

Sover litt lenger, spiser en god frokost/lunsj, slapper av med filmer som går på tv. Lager middag med samboer, blir bare oss to og kattene, så blir til at vi går i vanlig hverdagsklær og tar det med ro :)

Har ei venninne som jobber på sykehuset rett ved siden av, hun kommer litt før kl. 23.00 så lager mat til henne :)

Går nok en tur ut ved midnatt og ser på fyrverkeriet, vi tenner nok bare noen stjerneskudd selv. 

Skrevet

I fjor på nyttårsaften så var jeg hjemme helt alene, laget meg god mat, så på serier og slappet av. I år skal jeg feire hos familien til kjæresten, og det gleder jeg meg veldig til! 

Anonymkode: 29081...34e

Skrevet

Vi feirer med familie når, eller venner. I år er det skikkelig familiesammenkomst, hele storfamilien. Veldig koselig!!!!

Skrevet
9 timer siden, FantasDick skrev:

Tidligere var vi alltid sammen med hele vennegjengen, pleide å reise på hytta til noen, leie hytter i skibakken, utenlandsturer osv, men etter barna kom ble vi hjemme. I år har vi ei på 2 år og en på 6 mnd i tillegg til størstemann, så vi blir hjemme med god middag, et glass rødvin og litt spenning; om barna våkner eller ikke. :hoho:

Dere har jaggu laget mange på et år

Anonymkode: dfbdb...ba2

• Liker 1
Skrevet

Vi pynter oss, tar med festmaten til svigermor på sykehjemmet, spiser den sammen med henne, og drar så hjem for å se på film, spille spill, se på kongelig variete.  Ved midnatt ringer jeg mamma for å ønske godt nytt år, også er det leggetid.

Anonymkode: cc483...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...