Gå til innhold

Ullvang genser - hvordan er størrelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg en Ullvang genser, men får ikke anledning til å prøve i butikk.

For dere som har den, passer den i den størrelsen dere vanligvis bruker eller må dere opp eller ned en størrelse.

Jeg bruker til vanlig M, men ønsker at den skal sitte helt normalt og ikke en posete/lag på lag alt for stor genser 😂

Anonymkode: f669c...300

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å bruke M i genser, fikk en ulvang genser i S til jul og den passet fint i alle fall :) 

Anonymkode: 718be...583

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å bruke M i genser, fikk en ulvang genser i S til jul og den passet fint i alle fall :) 

Jeg passer S og da men liker å ha litt romsligere gensere. Så vil ikke si du må ned en størrelse, men den var i alle fall ikke liten en størrelse heller litt romslig

Skrevet (endret)

Jeg synes den er helt normal i størrelsen. Men jeg har en veldig gammel modell, godt mulig de har endra seg.

Endret av miaw
Skrevet

Genseren er stor i størrelse. Jeg bruker M/L til vanlig, og den i S er litt vel stor syns jeg, men XS hadde nok blitt for lite. 

Anonymkode: 15ad2...60c

Skrevet

Bruker vanligvis M, S er mer enn stort nok i Ulvanggenser. 

Anonymkode: 4d061...78c

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker vanligvis XS/S og syns S var litt stor. Spesielt armene var litt store og lange. Men jeg kunne ikke gått ned til XS fordi da hadde genseren blitt veldig kort.

Anonymkode: 6c86a...9c1

• Liker 1
Skrevet

Litt store i størrelsene. Jeg bruker M/L og kjøpte derfor L for å være sikker. Den er ganske så romslig, for å si det slik...

• Liker 1
Skrevet

Synes den er stor. Bruker XS og har den i XS, den er veldig romslig. Var ikke stram da jeg var høygravid engang! Men den er fullt brukelig, altså. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt at de gensrene utvider seg etter vask.

Anonymkode: 833e8...a2d

Skrevet

De er litt romslige. Jeg bruker S og M litt om hverandre, har genseren i S. Den sitter fint, men er så tøyelig at jeg har god plass. Ermene må jeg brette opp, og genseren er lang nok til å dekke rumpa.

Anonymkode: 8099d...0db

Skrevet

Takk for alle svar 😍 setter pris på alle - tenker jeg går for en S, sånn som det høres ut utifra deres erfarineger 😊

Mvh TS

Anonymkode: f669c...300

Skrevet

Elsker ullvang ❤️ Jeg er ganske lang og bruker M i gensere. Noen ganger L om de er korte i armene. Ulvang er STORE i str! Har en i M som jeg sikkert får to av meg inni og en i S som blir litt "baggy". Hadde en tidligere i xs som passet perfekt, dessverre klarte jeg å krympe den i vask så nå er den str 10 år 🙈

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...