Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #21 Skrevet 21. april 2005 herregud da dere! dette er en sånn tøyseting igjen! sikkert samme som de andre som tulla... føler nemlig at det er en mann som skriver jeg. :-?
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #22 Skrevet 21. april 2005 Hmmm... Men det opprinnelige innlegget ble jo skrevet i begynnelsen av februar da... :klø:
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #23 Skrevet 21. april 2005 sorry...så ikke det! tenkte bare på de som kødda her.. june og en fyr, husker ikke hva de het, var samme person... selvfølgelig kan ting skje, skjer ting mye her også, gifter oss for det da!
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #24 Skrevet 21. april 2005 Hva har skjedd? Forstod ikke helt.......
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #25 Skrevet 21. april 2005 ikke noe spes liksom, men "ting" skjer/har skjedd, likevel holder jo folk seg sammen, om de virkelig vil ha hverandre da. :-)
Gaupen Skrevet 22. april 2005 Forfatter #27 Skrevet 22. april 2005 Dette var veldig spesielt.. Noen av dere tar meg for å være en man??? Ha ha hvorfor i all verden tror dere det? Eg er så kvinne som det kan gå an å være :-) Så eg skriver ikke noe kødd her på de sidene her, men bretter ikke ut om hele livet mitt heller (det vil eg ikke) Men heldigvis er ikke alle like, det ville ikke gått bra...
Gaupen Skrevet 22. april 2005 Forfatter #28 Skrevet 22. april 2005 Selv om alle innslag ble skrevet fra februar, til -----> nå. Så betyr ikke det at han fridde i februar, eg glemte å skrive daten for det.. 03.07.04...
Gjest Carmenlita Skrevet 22. april 2005 #30 Skrevet 22. april 2005 Oi, beklager! Leste ikke siste innlegget før jeg svarte! Var ikke meningen å være ufyselig, altså!
TeddyToria Skrevet 22. april 2005 #31 Skrevet 22. april 2005 Selv om alle innslag ble skrevet fra februar, til -----> nå. Så betyr ikke det at han fridde i februar, eg glemte å skrive daten for det.. 03.07.04... Å nei, var nok ikke det vi mente... Var bare det at om det skulle vært kødd, så ville vel ikke du skrevet i februar, for så å komme inn her og "tulle til" så lenge etterpå! Og jeg tror ikke du er mann - tror bare du var litt uheldig, for det har vært en del useriøse her inne og en del av oss har nok blitt ganske mistenksomme og ønsker ikke vie så mye oppmerksomhet til folk som tydeligvis bare morer seg godt på vår bekostning og fleiper med slike ting... Så, leit å høre om at det ikke ble til noe for dere - håper du finner mannen i ditt liv jeg da, og kanskje kommer tilbake til oss en dag! :-)
Gaupen Skrevet 25. april 2005 Forfatter #32 Skrevet 25. april 2005 Heisann :-) Ok, da skjønner eg. Visste ikke at det hadde vært så mye tull her. Men da beklager eg, og håper ingen er sure Eg har tenkt å vinne mannen tilbake, så eg vil fortsette å skrive og snakke med dere her inne i forumet.. Hvis det er ok? Hehe neida- :-) Eg skjønner dere godt, hadde ikke ville trodd på noen "nye " selv, hvis det hadde vært mye tul her... Hvorfor gidder noen å kødde på den måten egentlig??
Trampe Skrevet 25. april 2005 #33 Skrevet 25. april 2005 Tøff du er som skal vinne han tilbake... Fortsett å skriv da, så vi får høre hvordan det går! Lykke til
prikkeline Skrevet 25. april 2005 #35 Skrevet 25. april 2005 GRATULERER SÅ MYYYE MED FRIERIET OG VELKOMMEN HIT.
Annie78 Skrevet 25. april 2005 #36 Skrevet 25. april 2005 GRATULERER SÅ MYYYE MED FRIERIET OG VELKOMMEN HIT. Kanskje du skulle lest alt først......
prikkeline Skrevet 25. april 2005 #37 Skrevet 25. april 2005 Jepp, såg det no. trodde selvfølgelig at det var en ny her inne, så jeg hadde bare tenkt å vere hyggelig og ønske velkommen. håper iallfall at ting ordner seg
TeddyToria Skrevet 25. april 2005 #38 Skrevet 25. april 2005 Lykke til med å vinne han tilbake da! Klart du kan være her...jeg ville bare ikke du skulle misforstå meg!
solisol Skrevet 25. april 2005 #39 Skrevet 25. april 2005 Gratulerer så mye med frieriet Gleder meg til å høre om planlegginga di. Her er det alltid gode råd og få og så er vi så koselige
Gaupen Skrevet 26. april 2005 Forfatter #40 Skrevet 26. april 2005 Tøff du er som skal vinne han tilbake... Fortsett å skriv da' date=' så vi får høre hvordan det går! Lykke til [/quote'] Takker for positiv støtte fra dere :-) Vi er jo to om å være sammen, så vi hjelper hverandre for at ting skal fungere igjen :-) Eg SKAL vinne forholdet vårt sammen igjen, og vi SKLA gifte oss, i fremtiden en gang. Eg Elsker jo mannen mer enn noe annet.. Så eg skal være tøff og rå ;-) Hehe Det er gjerne lett å misforstå hverandre her, for det er ikke alt som er like lett å fortelle/forklare med å skrive :-) Så eg håper vi alle er smilende og glade :-) Er det noen andre som har opplevd noe av det samme,at frieriet blir brutt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå