Gaupen Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Min mann har fridd til meg, og eg angrer ikke et sekund. For hver dag som går, så blir eg bare mer og mer sikker på fremtiden vår Men selvfølgelig, så kommer det vel noen humper og dumper som hos (nesten) alle andre. Men eg gleder meg Er bare så glad, Så utrolig glad :-) Ville bare utrykke mine følelser. Så ville eg teste dette, siden dette er mitt første innlegg!!
kristine75 Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 gratulere så mye, har dere funnet ut dato?
Gjest Brud2005 Skrevet 3. februar 2005 #6 Skrevet 3. februar 2005 Hei Så hyggelig. Nå må du lage deg dagbok og komme i gang her på KG. Jentene her inne er så hjelpsomme og søte! Grattis med frieriet.
Ciara Skrevet 3. februar 2005 #8 Skrevet 3. februar 2005 Gratulerer! Hvordan skjedde frieriet? Details, please!
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #9 Skrevet 3. februar 2005 Gratulerer!!!!!!! Detaljar takk! Hehe... har de funne dato? Gledar meg til å høre om planlegginga di!!!!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 3. februar 2005 #10 Skrevet 3. februar 2005 Hei og velkommen til KG's bryllupsforum! Her er vi "gale" alle som en Spør som de andre jeg: Når skal du gifte deg? :-)
Gaupen Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2005 Hei hei alle dere :-) Tusen takk for gratulasjonene :-) Det hyggelig å høre.. Vil dere ha detaljer? Den historien er lang, så eg kan ta dato spørsmålet først. Vi har ikke kommet frem til en dato enda, men om 2 år kanskje. Må få orden på en del ting først Detaljer: Det hele skjedde på bursdagen til min mor (som døde for 10 år siden) Det var kveld og vi hadde lagt oss, men så plutselig går han på gulvet. Eg skjønte ingenting for det var jo mørkt, så legger han ut en kjempe flott tale om at han ikke vil leve med andre en meg, og om eg vil leve livet ut sammen med han.. Selvfølgelig sa eg ja å tok på lyset (han var så nervøs og hadde tenkt på dette i flere mnd. ) Han er så søt hehe Vi bestilte ringer sammen, eg syntes det var mere romantisk :-) Den dagen vi fikk ringene så hadde vi en kjempe romantisk aften, med biff og rødvin og stearinlys. Han holdt en tåredryppende og fin tale, og tok på ringen på min fing. Eg gråt av glede og det bruste nesten over av glede og utrolige tanker - Det vi ikke visste er at min søste ble fridd til samme dagen, og de skal gifte seg allerede nå i mars. Forelsket hilsen Kristine
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #13 Skrevet 4. februar 2005 Høres ut som et veldig romantisk frieri. Du får starte en dagbok her og dele alle planene med oss
Kjerst Skrevet 4. februar 2005 #15 Skrevet 4. februar 2005 Gratulerer hjertligst!! Frieriet høres superromantisk ut Bare gled deg til tiden fremover og benytt deg av ekspertisen på KG, her er det mange som kan mye :-)
Gaupen Skrevet 21. april 2005 Forfatter #16 Skrevet 21. april 2005 Men plutselig en dag, kan du vokne opp og ikke være den samme som gikk å la seg dagen i forveien.. Og plutselig kan du ha gjort noe kjempe kjipt som gjør at ringen ikke er på fingen lengre.. Vi jenter kan være så dumme noen ganger.. Og Gutter kan være dumme på sin måte, men giftingen er blitt utsatt på ubestemt til for å si det sånn :-(
Trampe Skrevet 21. april 2005 #17 Skrevet 21. april 2005 Nei, men i all verden...? Hva har skjedd? Dette hørtes ikke bra ut... :trøste:
linky Skrevet 21. april 2005 #19 Skrevet 21. april 2005 Men plutselig en dag, kan du vokne opp og ikke være den samme som gikk å la seg dagen i forveien.. Og plutselig kan du ha gjort noe kjempe kjipt som gjør at ringen ikke er på fingen lengre.. Vi jenter kan være så dumme noen ganger.. Og Gutter kan være dumme på sin måte, men giftingen er blitt utsatt på ubestemt til for å si det sånn :-( uff så trist da..
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #20 Skrevet 21. april 2005 Rakk aldri å gratulere deg jeg...uff, så kjedelig dette høres ut da! Håper det ordner seg for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå