Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)
vi vil nå prøve på en liten en, men jeg må slutte på ppiller.. prøvde å slutte på de for noen år tilbake men fikk så sinnsykt uren hud å det skremmer meg for å slutte igjen.. jeg så ut som en kjøttkake i ansiktet/brystet/ryggen. noen av dere som opplevde det ?

tok det lang tid fra dere sluttet til dere ble gravide ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur mok det er best å bare godta litt problemer om en ønsker baby. Gikk selv på p-piller pga sterke smerter ved mensen. Men måtte bare holde ut de perioden med mens om jeg skulle bli gravid (smertestillende hjalp ikke). Men kan jo være at du ikke får så uren hud lengre? Jeg brukte 3 perioder (2 ganger hadde jeg mensen) før testen var positiv

Anonymkode: 5e99f...5b8

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trur mok det er best å bare godta litt problemer om en ønsker baby. Gikk selv på p-piller pga sterke smerter ved mensen. Men måtte bare holde ut de perioden med mens om jeg skulle bli gravid (smertestillende hjalp ikke). Men kan jo være at du ikke får så uren hud lengre? Jeg brukte 3 perioder (2 ganger hadde jeg mensen) før testen var positiv

Anonymkode: 5e99f...5b8

det ble så ille at jeg ikke gikk på jobb, nesten åpne sår i ansiktet :( går på ppiller for mensensmerter jeg oxo , men smertene skal jeg takle for å bli gravid..

Skrevet

Klarer du ikke uren hud for å bli gravid så har du et problem😅.... ALDRI hatt ei kvise før jeg blei gravid. Nå som gravid er nakke og ansiktet i full «blomstring» for å si det på en pen måte🙈. Surt, men kommer noe godt ut av det✨. 

Anonymkode: ec8d4...f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...