Gå til innhold

Ville du kjøpt iPhone SE nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en iPhone 6 med kun 12 GB som begynner å irritere vettet av meg etter siste gang jeg oppdaterte programvaren. Jeg har ikke plass til flere bilder og må hele tiden slette noe for å få plass til nytt. I tillegg går den i sort midt i ulike handlinger, og jeg må til å slå inn koden osv.

Tenker derfor det er på tide med en ny telefon. Jeg vil ha iPhone. Og jeg bryr meg ikke om å ha det nyeste nye, og ser at jeg kan få SE med 128 GB til ca 4200kr. Er det OK? Ville du gått for en SE om du var i min situasjon?

Anonymkode: b45ed...68e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iphone SE OG ER KJEMPEFORNØYD!:-) så ja, det ville jeg ha gått for:)

Anonymkode: 604f5...900

Skrevet

Oi, ser jeg ble litt ivrig med caps lock, hehe :P

Anonymkode: 604f5...900

Skrevet

Veldig fornøyd med SE...å hadde kjøpt det igjen hvis jeg måtte byttet i dag. Elsker at den er så liten.

Anonymkode: 1717b...a37

• Liker 1
Skrevet

har iphone blitt svensk? 

Anonymkode: 7a50b...e52

Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en iPhone 6 med kun 12 GB som begynner å irritere vettet av meg etter siste gang jeg oppdaterte programvaren. Jeg har ikke plass til flere bilder og må hele tiden slette noe for å få plass til nytt. I tillegg går den i sort midt i ulike handlinger, og jeg må til å slå inn koden osv.

Tenker derfor det er på tide med en ny telefon. Jeg vil ha iPhone. Og jeg bryr meg ikke om å ha det nyeste nye, og ser at jeg kan få SE med 128 GB til ca 4200kr. Er det OK? Ville du gått for en SE om du var i min situasjon?

Anonymkode: b45ed...68e

iPhone SE er billigutgaven av 5'rn, og hvor lenge man får oppdatert den er vel og et spørsmål. iPhone 4/4s er et par år siden den ikke fikk noen flere oppdateringer. Tipper 5/5s/SE utgår vel til høsten med tanke på oppdatering. Den er å få kjøpt rett fra Apple enda ser jeg :) 

Endret av tdm900
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, hadde heller spart og kjøpt en litt nyere. Men så er det jo ditt valg da!

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker min iPhone 6, men har samme problemet. Jeg liker også Samsung og eide det før jeg fikk iPhone, så tenker å gå tilbake over Galaxy s7, den har veldig mye plass med minnekort og skjermen blir ikke lett knust. Hadde heller brukt 4500 kr på den enn iPhone SE. Dessuten forbinder folk med at de som kjøper billigere versjon av iPhone er "fattige", har ikke råd til originale versjoner osv. Orker ikke sånne kommentarerer så velger heller en mer standard en enn billigversjon av originalen.

Anonymkode: 929f3...8cd

Skrevet

SE tilsvarer vel iPhone 6 i innhold? Jeg kjøpte SE i våres, veldig fornøyd! Angrer bare på at jeg ikke kjøpte med større minne. Fin størrelse, fin pris og tar veldig gode bilder til prisklassen å være. Anbefalles! 

• Liker 1
Skrevet

iPhone SE har samme chip som iPhone 6s. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville kjøpt SE hvis du ikke heller vil ha en ny 6/6s med bedre lagring

Anonymkode: 524f2...f3a

Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Løp og kjøp! Den er liten og søt, og har mer enn nok av minne og prosessorkraft. Den er ikke billigutgaven av 5S, den er GT-utgaven av 5S!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...