AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Tror ikke jeg har en preferanse. Synes pen kropp kan kompensere for mindre pent ansikt og omvend at pent ansikt kan kompensere for mindre pen kropp. Anonymkode: 57c3b...a82 1
fullførsetningen Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Det er ganske jevnt, men et pent ansikt vinner med en knappenålslengde.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Kropp > ansikt > personlighet Anonymkode: 592b4...f7a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kropp > ansikt > personlighet Anonymkode: 592b4...f7a Hmm.. Anonymkode: af174...289 9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Svære naturlige hengepupper, hår på musa, under armene og på leggene. Blå øyne. Før dette, personlighet. Anonymkode: 629d4...2af 3
WubWub Skrevet 29. desember 2017 #7 Skrevet 29. desember 2017 Viktigste er personligheten og rumpa. Om man liker personligheten til et menneske vil man av automatikk etterhvert lære seg å elske/like ansiktet til vedkommende har jeg erfart tidligere - så det er ikke så viktig i utgangspunktet om jeg syntes vedkommende er smellvakker ved første øyekast for det kommer etterhvert uansett 3
Mr. Kilmister Skrevet 29. desember 2017 #8 Skrevet 29. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svære naturlige hengepupper, hår på musa, under armene og på leggene. Blå øyne. Før dette, personlighet. Anonymkode: 629d4...2af Godt det er flere av oss.
Sykkelkopp Skrevet 29. desember 2017 #9 Skrevet 29. desember 2017 Begge må være minst ok, så er alt over like bra for både fjes og kropp
Gjest Axl Rose Skrevet 29. desember 2017 #10 Skrevet 29. desember 2017 Mener du på oss selv eller på damer? På meg selv er begge deler viktig, på damer synes jeg et pent ansikt er viktigere enn pen kropp.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #11 Skrevet 29. desember 2017 ansikt, men personlighet først. Kroppen forfaller jo først, så ansikt. Personligheten er den man elsker, som er akkurat når dere sitter å drikker kaffe som 80 åringer. Anonymkode: fdfc5...52f 6
Jens Even Skrevet 29. desember 2017 #12 Skrevet 29. desember 2017 25 minutter siden, AnonymBruker said: ansikt, men personlighet først. Kroppen forfaller jo først, så ansikt. Personligheten er den man elsker, som er akkurat når dere sitter å drikker kaffe som 80 åringer. Anonymkode: fdfc5...52f Kun hvis du har tenkt å sitte på rævva di. Alle som holder seg i form aldrer i ansiktet før kroppen ser gammel ut, spesielt jenter. De får rynker allerede før 25. Kropp over ansikt. Alltid attraktivt med ei slank og sprek dame med langt nok hår, men ei feit dame med forfallen kropp er uinteressant å ligge med uansett hvor pent ansiktet er. 1
MaxxMekker Skrevet 29. desember 2017 #13 Skrevet 29. desember 2017 Ingen av delene alene er noe å bygge et forhold på, men for tenningens skyld foretrekker jeg en smekker kropp. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #14 Skrevet 29. desember 2017 57 minutter siden, Axl Rose skrev: Mener du på oss selv eller på damer? På meg selv er begge deler viktig, på damer synes jeg et pent ansikt er viktigere enn pen kropp. På damer Anonymkode: 7f358...31e 1
bortebra Skrevet 29. desember 2017 #16 Skrevet 29. desember 2017 48 minutter siden, Jens Even skrev: Kun hvis du har tenkt å sitte på rævva di. Alle som holder seg i form aldrer i ansiktet før kroppen ser gammel ut, spesielt jenter. De får rynker allerede før 25. Sorry, men må nok skuffe deg der. Rynker er i hovedsak, om man ikke soler seg i hjel, genetisk. Jeg har jevnaldrendevenner som trener mye mer enn meg, bruker alskens kremer osv, men jeg ser fortsatt 6-7 år yngre ut enn dem, slik mora mi og bestemora mi også alltid har gjort. 3
Jens Even Skrevet 29. desember 2017 #17 Skrevet 29. desember 2017 3 minutter siden, bortebra said: Sorry, men må nok skuffe deg der. Rynker er i hovedsak, om man ikke soler seg i hjel, genetisk. Jeg har jevnaldrendevenner som trener mye mer enn meg, bruker alskens kremer osv, men jeg ser fortsatt 6-7 år yngre ut enn dem, slik mora mi og bestemora mi også alltid har gjort. Hvem du ser yngre ut enn er vel helt irrelevant. Poenget er at det er skamfult om du lar kroppen din forfalle før ansiktet. Det betyr rett og slett at du ikke tar vare på deg selv, fordi det er faktisk ingen grunn overhodet at kroppen din ikke skal være ungdommelig helt inn mot 50 årene, gitt at du trener ordentlig. Så for alle som faktisk holder seg i form, så er det ansiktet som avslører den faktiske alderen din. Som du sier, du kan ikke trene vekk rynker, men du kan faktisk se veltrent ut første halvdel av livet. 1
Duftavsommerregn Skrevet 29. desember 2017 #18 Skrevet 29. desember 2017 Personligheten kommer alltid først, det er det man skal leve med i et forhold, så må den fysiske tiltrekningen selvfølgelig være der, noe annet er dødfødt, men der er jo smaken som baken delt En kvinne kan ha et helt greit utseende og en normal kropp, men ha en fantastisk personlighet med rette verdier og interesser som klaffer med meg. Da teller dette uansett mest, og det er slikt man kan basere et forhold på. For meg er ONS uansett ikke aktuelt, det er så forferdelig turn off som det kan få blitt. Så selv om en pen kvinne ville ha noe slikt med meg, hadde jeg avvist det, og det er jeg helt ærlig på.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #19 Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, Jens Even skrev: Kun hvis du har tenkt å sitte på rævva di. Alle som holder seg i form aldrer i ansiktet før kroppen ser gammel ut, spesielt jenter. De får rynker allerede før 25. Kropp over ansikt. Alltid attraktivt med ei slank og sprek dame med langt nok hår, men ei feit dame med forfallen kropp er uinteressant å ligge med uansett hvor pent ansiktet er. Du tar feil der, min venn. Hilsen hudlege. Anonymkode: 561bd...5f4 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #20 Skrevet 30. desember 2017 Vel nå er jeg ikke jo mann, men jeg vet har ganske fin ansikt (siden folk alltid sier det), men jeg vet selv jeg har ikke verdens peneste kropp - har stor rumpe, lår, liten armer og en del magefett som ser ut som 3 mnd. gravid. Likevel ser mange gutter vekk fra det og sa de brydde seg ikke om det og noen til og med sa det er normalt. Fikk masse ONS og hadde flere ganger FF før jeg fikk kjæreste. Så jeg vil tro at fjes kommer først, også kroppen. Men personligheten er først av alt hvis det gjelder ordentlig forhold Anonymkode: 38ebe...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå