AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Inspirert av annen tråd, er det bare stygge og ekle menn som er sæddonorer? Hadde du klart å få barn med en mann du ikke ante utseendet på? Man har ingen garantier uansett hvem man får barn med, men jeg tenker at jeg ville unngått å få barn med en mann på 165cm, illrødt hår og med skikkelig dårlig holdning og stor ølvom. Anonymkode: cc913...aed 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Får man ikke vite noen ting om donoren? Anonymkode: a4a9d...097
barbent Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av annen tråd, er det bare stygge og ekle menn som er sæddonorer? Hadde du klart å få barn med en mann du ikke ante utseendet på? Man har ingen garantier uansett hvem man får barn med, men jeg tenker at jeg ville unngått å få barn med en mann på 165cm, illrødt hår og med skikkelig dårlig holdning og stor ølvom. Anonymkode: cc913...aed huff😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man har ingen garantier uansett hvem man får barn med, men jeg tenker at jeg ville unngått å få barn med en mann på 165cm, illrødt hår og med skikkelig dårlig holdning og stor ølvom. Anonymkode: cc913...aed Jeg tror jeg kunne giftet meg en sånn mann helt frivillig. Så.. Anonymkode: 4b6ca...e94 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av annen tråd, er det bare stygge og ekle menn som er sæddonorer? Hadde du klart å få barn med en mann du ikke ante utseendet på? Man har ingen garantier uansett hvem man får barn med, men jeg tenker at jeg ville unngått å få barn med en mann på 165cm, illrødt hår og med skikkelig dårlig holdning og stor ølvom. Anonymkode: cc913...aed Du kan hos enkelte firma velge både nasjonalitet, øyefarge, hårfarge, høyde, vekt. Donoren må gjennom personlighetstester og må skrive personlige brev hvor han beskriver både hvordan livsstil han har (eks. alkoholinntak, hva han trener og hvor ofte, hva hans ambisjoner i livet er, sivilstatus, familiebakgrunn), og hans motivasjon for å donere. Du får se babybilder av ham og du kan der se om babyen har trekk som du absolutt ikke vil ha. Anonymkode: cb20b...f0c 1
Gjest Axl Rose Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Ja, best dere holder dere unna sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå