AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Hei! Jeg går nå andre året på BI, og skal til februar søke om utveksling. Det er ikke et must, men mer en interesse og lyst for meg. Det er bare det at jeg vet ikke hvor mye der vil koste å studere 3-4 måneder i utlandet. Mine spørsmål er da, hva kan jeg få dekket av skolen og Lånekassen? Hva er det jeg må betake selv? (Spør ikke om pris, men mer sånn leie, mat osv) Noen som har vært på utveksling og vil fortelle hvor mye de måtte punge ut selv og hvor mye de fikk dekket? Anonymkode: d660a...ef8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Tviler på skolen vil dekke noe, du må også ringe lånekassen og sjekke med dem. Jeg har vært i utlandet før for å ta praksis, men det var kun 4 uker. Da måtte jeg spare opp lånet og dekke alle utgiftene selv. Siden du går allerede på privat høgskole og får maksimum lån fra lånekassen, hadde jeg anbefalt deg å ringe dem (de er veldig trege å svare mail). Anonymkode: 0e965...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå