AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg postet et bilde på storyen min. Det var en tekst jeg syntes stemmer bra. Så svarer han med "sure". Dette er en fyr jeg liker litt ekstra godt, gjerne som noe mer men som jeg dessverre ikke rakk å kjenne ordentlig. Det er han som har tatt initiativ til kontakt hele tiden. Vi har ikke så mye å bygge på så det skrives jo sjelden, men noen ganger. Han tar kontakt, jeg er ikke like flink på det. Han svarte nå med "sure" og jeg vet ikke om det er noe vits i svare noe på dette? Føler meg nesten litt fjortis når jeg spør dere om dette. Men hva skal man svare? Jeg hadde nok ikke svart dersom det var en totalt uintressant person som skrev det. Men når han betyr såpass så bryr jeg meg jo mer jeg vil ikke virke uintressert. Men han kunne kanskje stilt noen oppfølgingsspørmål om han var intr i en samtale? Hilsen uerfaren innen dating Anonymkode: a868e...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Del Skrevet 29. desember 2017 Du la det ut på storyen din, så det var jo ikke til ham? Stilte du et spm. eller no? Anonymkode: 9f56c...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Del Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du la det ut på storyen din, så det var jo ikke til ham? Stilte du et spm. eller no? Anonymkode: 9f56c...b86 Han svarte selvfølgelig til bildet. Det var ikke til ham npersonlig nei. Han valgte bare å svare på det, som at han var enig. Men jeg vet ikke om det er fordi han vil ha kontakt, eller om det bare var noe han sendte fordi han kjeder seg. Anonymkode: a868e...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Del Skrevet 29. desember 2017 Da må du nesten si hva du skrev og hva bildet var av. Anonymkode: 9f56c...b86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Del Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da må du nesten si hva du skrev og hva bildet var av. Anonymkode: 9f56c...b86 Det var et bilde en venninne hadde postet for lenge siden, en qute som jeg syntes var veldig fin bare. Sånne motivasjonsgreier har ikke så lyst å skrive hva som står da i tilfelle noen her inne tilfedligvis kjenner det igjen men bare tenk på quter dere er enig i. "What is meant to be is meant to be, not even distance can stop it" ish. Men nå var det ikke det som stod da. Anonymkode: a868e...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 29. desember 2017 #6 Del Skrevet 29. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var et bilde en venninne hadde postet for lenge siden, en qute som jeg syntes var veldig fin bare. Sånne motivasjonsgreier har ikke så lyst å skrive hva som står da i tilfelle noen her inne tilfedligvis kjenner det igjen men bare tenk på quter dere er enig i. "What is meant to be is meant to be, not even distance can stop it" ish. Men nå var det ikke det som stod da. Anonymkode: a868e...084 Da er han kanskje ironisk når han sier ''sure'' ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #7 Del Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var et bilde en venninne hadde postet for lenge siden, en qute som jeg syntes var veldig fin bare. Sånne motivasjonsgreier har ikke så lyst å skrive hva som står da i tilfelle noen her inne tilfedligvis kjenner det igjen men bare tenk på quter dere er enig i. "What is meant to be is meant to be, not even distance can stop it" ish. Men nå var det ikke det som stod da. Anonymkode: a868e...084 Personlig synes jeg slike quotes er megateite så mitt første instinkt er at hans "sure" er sarkastisk ment ettersom du skriver det åpenbare. Men det kan selvsagt være feil. Da får du bare spørre ham, for vi kan ikke tolke noe mer. Anonymkode: 9f56c...b86 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #8 Del Skrevet 29. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Personlig synes jeg slike quotes er megateite så mitt første instinkt er at hans "sure" er sarkastisk ment ettersom du skriver det åpenbare. Men det kan selvsagt være feil. Da får du bare spørre ham, for vi kan ikke tolke noe mer. Anonymkode: 9f56c...b86 Han sender slike selv. Anonymkode: a868e...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #9 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg synes noen ganger det er vanskelig å tolke ironi eller vennlighet, særlig over nett. Da hører man jo ikke tonefallet. Anonymkode: a868e...084 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #10 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg vurderer å bare svare med en smiley. Den lurende, men den får jeg ikke brukt her nå fordi jeg har Android. Da gir jeg han et svar uten at jeg legger for mye i det. Han kan poste "teite" ting selv noen ganger, så tviler nok litt på at han vil være spydig. Jeg har alltid trodd at folk har dårlige baktanker og derfor er jeg vanskelig å komme inn på :/ kommer ingen vei med å alltid være taus heller syns jeg, men det er alltid det tryggeste.. Tar sikkert meg selv litt vel høytidelig :/ Anonymkode: a868e...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå