Gå til innhold

Tilbud til for skuddredde hunder nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

70.000 for seks timers hundepass er ikke så verst. Lurer på om de "frivillige" får betalt.

Anonymkode: 2a922...aa9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

70.000 for seks timers hundepass er ikke så verst. Lurer på om de "frivillige" får betalt.

700,- står det i artikkelen. :)

Anonymkode: 5959a...7ce

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

700,- står det i artikkelen. :)

Anonymkode: 5959a...7ce

Hundre hunder á 700, om det blir full garasje. Ibsen P-Hus skal selvsagt ha sitt, men om de som faktisk skal ta hånd om hundene, gjør det uten betaling, blir det en pen fortjeneste på han som står for opplegget. Greit nok det, men veldedighet er det ikke.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hundre hunder á 700, om det blir full garasje. Ibsen P-Hus skal selvsagt ha sitt, men om de som faktisk skal ta hånd om hundene, gjør det uten betaling, blir det en pen fortjeneste på han som står for opplegget. Greit nok det, men veldedighet er det ikke.

Bilparkeringen blir gratis, så Ibsen er nok mer enn litt greie her. Jeg pleier å betale hundelufteren min 200,- timen (14-åring) så 700,- fra 20-02 på nyttårsaften er en god deal etter mitt syn.

Anonymkode: 5f267...a80

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bilparkeringen blir gratis, så Ibsen er nok mer enn litt greie her. Jeg pleier å betale hundelufteren min 200,- timen (14-åring) så 700,- fra 20-02 på nyttårsaften er en god deal etter mitt syn.

700 per hund er ikke ille, enig i det. Men som nevnt tidligere: dette er ikke på noen som helst måte veldedighet. P-huset får (trolig) en del av beløpet for hundepassingen, og de utnytter plass i P-huset som ellers ikke ville bli benyttet. Det er ikke mange som bruker P-hus på nyttårsaften...

Skrevet

Hunden min hadde nok blitt mer stressa av alle de andre hundene enn av rakettene...

Anonymkode: 1b455...5fb

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

700 per hund er ikke ille, enig i det. Men som nevnt tidligere: dette er ikke på noen som helst måte veldedighet. P-huset får (trolig) en del av beløpet for hundepassingen, og de utnytter plass i P-huset som ellers ikke ville bli benyttet. Det er ikke mange som bruker P-hus på nyttårsaften...

Veldedighet er jeg helt enig i at det ikke er. Det er søt mann som fant noe som funket for hunden han hadde. Men at det står frivillige i artikkelen er litt misvisende tror jeg. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at han får 100 hunder. 

Skrevet

Dette er også et godt tilbud, helt gratis: 

Anonymkode: 0effd...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...