Gå til innhold

Lenge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter mye med sterk angst og depresjoner. I det siste tre månedene (siden jeg begynte på poliklinikken) har det blitt enda værre. Jeg har fått oftere mageknip, mere diare og vondt i magen, mere vondt i hodet, nakken og rygg og mere kvalm, kaster opp. Jeg føler kroppen min ble værre etter at jeg begynte på en poliklinikk. Etter jeg begynte der fikk jeg enda mere angst. Har fortalt de dette og de sa det var helt normalt. Men jeg orker bare ikke å bli enda værre. Har gått der i tre måneder, og angsten min har bare blitt så mye større. Hva skal jeg gjøre? Er det noe jeg kan gjøre for å ikke få så mye angst? Og så mye mageknip. Jeg har hatt mageknip nesten hver dag de siste tre månedene. Jeg får heller ikke sove fordi det er så vondt i magen min. Etter jeg begynte på poliklinikken. Jeg gruer meg så fælt til å komme dit at jeg strammer og spenner hele kroppen sånn at jeg blir enda mere syk. Hvor lenge kommer dette til å vare? Kommer jeg bare til å bli værre? Er ikke tre måneder veldig lenge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Får du medisiner; antidepressiva? Om ikke bør du kanskje vurdere det? I tillegg ville jeg nok i ditt tilfellet forklart situasjonen til legen og bedt om beroligende. Det finnes flere typer som ikke er vanedannende og som du dermed kan bruke daglig.

Når det gjelder det å bli verre i forbindelse med behandling, så er det helt normalt. "Det skal bli verre før det blir bedre" sies det ofte.

Stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...