Gå til innhold

Flere som har blitt herdet av dette forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså blitt tøffere og tåler alt? Jeg har. Så takk for det KG. Godt nyttår!

Anonymkode: e5355...d56

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg var nok ferdig herdet lenge før jeg kom hit. Det hender jeg blir lei av gnålet fra enkelte, men det er bare positivt for det forteller meg at jeg har langt igjen før jeg blir avstumpet. Godt nytt år til deg også! :)

Skrevet

Tja, ikke herdet kanskje. Men forferdet har jeg blitt. 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, miss summers said:

Tja, ikke herdet kanskje. Men forferdet har jeg blitt. 

Enig, men prøver å huske på at man ikke bør bry seg om hva folk mener på internett.  

image.png.b06fdae560365d12a4f09887a2498345.png 

Anonymkode: 22b1d...014

• Liker 7
Gjest GoldenLioness
Skrevet

Blir ikke provosert som da jeg var yngre. Muligens det er fordi jeg har blitt eldre også ;) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, men prøver å huske på at man ikke bør bry seg om hva folk mener på internett.  

image.png.b06fdae560365d12a4f09887a2498345.png 

Anonymkode: 22b1d...014

Jeg bryr meg ikke så mye, men er likevel forferdet. :)

Skrevet

Jeg lurer på hvor vanlig det egentlig er gjøre ting som folk gjør her inne. Folk er da virkelig syke i hodet. Håper noen tråder er trolletråder selvfølgelgi. 

Anonymkode: 9223f...453

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ble herdet i det virkelige livet jeg.

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Ja! Jeg har vært her i 8 år, og på denne tiden har jeg funnet ut man kun kan overleve på den tøffe måten. 

Jeg sitter her som venneløs og jeg føler meg som en taper, men jeg klarer meg bra fordi. Takket være kg!:nori:

Skrevet

Hvorfor er dere forferdet?

Anonymkode: 67b10...f47

Skrevet

Jeg er ganske herdet fra før av. KG opptar på ingen måte store deler av min virkelighet. Er her bare fordi jeg lider av uhelbredelig pratesjuke, også når jeg ikke omgås mennesker. Godt nyttår!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dere forferdet?

Anonymkode: 67b10...f47

Lagt merke til at de som er forferdet pleier å komme med angrep, avsporinger, anklager om trolling osv?

Man kan lure på hva de gjør her om de er så forferdet at de må oppføre seg ille mot andre. 

Anonymkode: 1a85d...105

Skrevet

Jeg synes faktisk at dette har blitt stikk motsatt!

Folk flesr blir jo stadig mer og mer "krenket" for hver minste lille ting...

:bond:

Anonymkode: e7395...c01

• Liker 2
Skrevet

Ja, er blitt herdet etter å ha vært bruker i 10 år! Tålte mindre i starten og ble fort lei meg hvis noen var frekke, men tåler mye mer nå enn før. Hvis noen er frekke og driver med personangrep mot meg, så tar jeg meg ikke nær av det 

Anonymkode: 93742...330

• Liker 1
Skrevet

Jeg har i stor grad fått bekreftet min mistanke om at mennesker flest er grunnleggende egoistiske.

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, fullførsetningen skrev:

Jeg har i stor grad fått bekreftet min mistanke om at mennesker flest er grunnleggende egoistiske.

Trodde du at vi av natur er sjenerøse og gavmilde:fnise:?

Anonymkode: 9bda2...13f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt mer hardhudet av KG, så takk for det😊 

Blitt sjokkert hver en dag over de meninger som mange har..

Folk (enkelte grupper) synes f.eks det er greit med utroskap, slemme svigermødre, problemer de mener alltid er selvforskyldte, dumme unge mødre osv..

Det er større krav til kvinner, som får langt mer pes enn menn.

Mange er dessuten veldig naive, og står i fare for å bli lurt om og om igjen, uten å ta hintet overhode..

Men takket være KG, så vet jeg hvordan mennesker fungerer😊 Innerst inne i hodene.. Det er som sagt mye naivitet, sinne, skadefryd, mistroiskhet osv.. 

Og når jeg er ute blant folk, har jeg alt dette i bakhodet. Ha lave forventninger til folk, og stol ikke på din beste venn. Det er mitt råd.

Anonymkode: 15006...31c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Herdet har jeg blitt av utallige år på internett ellers, lenge før jeg fant KG.
Er her inne stort sett for underholdningens skyld, Kvinneguiden påvirker ikke mitt liv egentlig. Men jeg merker jo at jeg lurer på hvor folk finner disse vennene og kjærestene som blir beskrevet her. Føler meg ganske heldig med de vennene jeg selv har hatt i flere år. Det er nesten så jeg vil holde meg singel til jeg dør om det er sånne menn jeg har å velge i, men samtidig er jo Kvinneguiden bare en bitteliten del av verden, så jeg regner med de fleste folk er ganske greie :fnise:

Og jeg lurer på hva andre har opplevd siden de pøser ut med den ene bitre tråden etter den andre hvor de skylder på gud og hvermann, men å ta ansvar selv? Neida. Hvorfor skal de det?

Endret av TinyBean
Skrevet

Var ferdig herda før jeg kom inn. 

Har egentlig blitt litt svakere etter tiden her inne da jeg kjenner jeg dør litt innvendig av alle disse «Hvem is liker du best», « Henne sa at blabla» trådene. Jeg har til og med kommentert det en gang, jeg som selv har lese og skrivevansker.

Skrevet (endret)
På 29.12.2017 den 16.44, AnonymBruker skrev:

.

Endret av ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...