Gå til innhold

Kylling teriyaki

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kylling teriyaki fra fjordland veldig ille og ha til middag når man er på slankern?😬

Anonymkode: 4d4f7...836

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kylling teriyaki fra fjordland veldig ille og ha til middag når man er på slankern?😬

Spørs jo litt hvordan slankern man er på. Men det inneholder vel en del sukker.

Skrevet

Ts her, ja jeg vet deg er 327 kalorier men veit ikke om det er innafor 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, ja jeg vet deg er 327 kalorier men veit ikke om det er innafor 

Skal du slanke deg ved å telle kalorier må du sette deg inn i hva kroppen din trenger, og det vet ikke vi. I tillegg kommer det helt an på hva annet du spiser i løpet av dagen, aktivitetsnivået ditt, hvor fort du skal gå ned etc. 

Anonymkode: b199d...28c

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver egt og velikeholde vekten (har anorexia) og spiser bra med energi vær dag fra kostplan av bup. Ligger på omkring 2000 kalorier om dagen men føler dette er mere usunt enn en middag med samme energiinnhold, fordi det er så mye sukker. Kunne virkelig trengt en hjelpende hånd på dette. 

TS

Skrevet

Når du har en spiseforstyrrelse skal du ikke spørre om sånt her. Det må du spørre legen din om! Denne tråden blir nok stengt.

Anonymkode: 9b308...3ef

• Liker 6
Skrevet

Hva i all verden er den kostplanen din godt for hvis den ikke forteller deg om en fjordlandmiddag er "innafor"? Er du seksten år og spiser ensligmiddag? Hvorfor får du ikke nok hjelp fra BUP? 

• Liker 2
Skrevet

Det gå fint å spise dette til middag, men husk at det bare er 327 kcal, så det blir en veldig knapp middag. Hadde det vært meg ville jeg kombinert det med en solid lunsj eller kveldsmat. Det er også ganske lite grønnsaker ("hele" 32%), så jeg ville kanskje også lagt til et mellommåltid med knaskegrønnsaker.

Anonymkode: 005cd...920

Skrevet

Kjære trådstarter, jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Du kan også ta kontakt med  Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå.

Lykke til,
lillesky (mod)

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...