AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Det er ei uke til ikm, så jeg vet ikke om det har klaffet, men jeg tenkte å spørre om flere av dere har opplevd ekstremt øm mage og hoven skjede før ikm? Magen er så øm at jeg nesten ikke klarer å ha på vanlige bukser. Ikke joggebukse engang. De presser for mye, og det er vondt. Vondt i heeeele nedre del av magen. Ikke uutholdelig, men mer plagsomt. Anonymkode: 2e0fb...989
Sillyline Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Høres ut som vanlig PMS-relaterte greier, men at du kjenner ekstra på det fordi du er prøver. Men det er lov å håpe, jeg krysser fingrene! 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Jeg har ikke hatt det sånn hverken før mensen eller når jeg var gravid. Men når jeg fikk cyster derimot. Å det var ømt og vondt. Men krysser fingrene for deg. Anonymkode: cb799...a32
Tillia Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Har følt på "hoven " skjede og oppblåsthet som PMS-symptom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå