Gjest Valhalla Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Ja hvis de skal ta det ene kan de vel like gjerne ta den andre ondskapen samtidig. http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article340287.ece
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Jeg er imot kommunisme. Men dersom EU vil forby Kommunisme (som jo i sin tid forbød ganske mye selv...) bruker jo Unionen det samme virkemiddelet som den ideologi de selv ønsker å forby!
Gjest Valhalla Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Ja nettopp, jeg er selvsagt imot det, det ville jo ødelagt litt av den commie moten som ignorante ungdommer kler seg i da :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Jeg tror vi kan fastslå allerede nå at dette ikke blir vedtatt.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 alltid slått meg som litt rart at hakekorset er forbudt, mens hammeren og sigden som har stått for omtrent 4 ganger så mange tapte menneskeliv, ikke bare er lovlig og akseptert, men også på moten.
Gjest TomKrus Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Ja nettopp' date=' jeg er selvsagt imot det, det ville jo ødelagt litt av den commie moten som ignorante ungdommer kler seg i da :-)[/quote'] Tenkte selv på det samme, og ikke minst vil det ødelegge store deler av novelty-markedet rettet mot turister i tidligere østblokkland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå