Gå til innhold

Er det greit å ghoste folk? Hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble ghosta for første gang i mitt liv for noen uker siden. En jeg datet sluttet plutselig å svare eller gi lyd fra seg

Jeg fniste over det og tenkte jeg sikkert har gjort dette 1000 ganger med andre. Men så tenkte jeg gjennom....og det har jeg faktisk aldri gjort. Jeg svarer alltid uansett hvor lite lyst jeg har å dnakke med dem. Vist jeg får nok sier jeg det bare direkte. Men å ghoste noen har jeg aldri gjort

Hva synest dere om ghosting? Er det greit eller barnslig umoden oppførsel?

Mener kvinner virkelig at menn skal være tankelesere og lese inn i fremtiden? Uten om å komme med denne elendige unnskyldningen som "sosialle antenner"

Og menn dere gjør akkurat det samme. Har mange kompiser som bare ignorer med engang man finner ut der ikke er noe sex og hente eller interessen dør ut

Anonymkode: 1c586...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes noen ganger det er greit jeg blir ghosta, det gjør jo selvfølgelig vondt, men om man spør hvorfor, får man ikke helt et ærlig svar, det blir pakket inn, så jeg krever ingen svar. 

Skrevet

Det kommer helt an på hvor lenge man har datet og hvor investert man er.

Mange sier de vil ha ordene rett ut uten egentlig å mene det.

Anonymkode: 20171...926

Skrevet

Jeg kan ghoste menn jeg prater med på nett, og aldri har møtt, det samme gjør jo menn mot meg og. Det verste er å bli ghostet av noen man er kjæreste med, eller har datet over lang tid. Men har jeg datet noen, samme om bare for en gang, så svarer jeg, og aviser de.

Anonymkode: 08fa8...83b

• Liker 1
Gjest GiftMann38
Skrevet

Såfremt man har møttes ansikt til ansikt så viser dette mangel på folkeskikk.

Skrevet

Vel hvis man har hatt sex eller vært intime så synes jeg det er veldig frekt og respektløst å ikke kunne si i fra på en ordentlig måte. Hvis man aldri har møtt personen men bare chattet så synes jeg det blir litt annerledes. 

Anonymkode: 78dab...1b3

Skrevet

Jeg synes det er akseptabelt dersom man kun har chattet, men svært ufint dersom man faktisk har møttes (jo flere ganger man har møttes og jo mer investert man er, jo verre er det).

Skrevet

Om man bare har skrevet litt på nett så ser jeg ikke problemet. Det har jeg gjort og menn har gjort det med meg. 

Om det er noen man har møtt så synes jeg at man kan ta en skikkelig avslutning og avvise på en ok måte. 

Skrevet

Jeg datet en fyr i 2 mnd. Vi snakket sammen nesten hver dag (enten snap eller chat), møttes relativt ofte og hadde litt sex. Plutselig ble jeg ghostet. Det var veldig vondt der og da, men i ettertid tenker jeg at det sier mer om han.

Anonymkode: b0129...6e3

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg synes at ghosting viser mangel på integritet og moral. Det er ti jævla ord, alle klarer det. Å fade ut noen man knapt har snakket med er en ting. Å ghoste noen som da begynner å lure på om man er død fordi man har snakket sammen hver dag i noen måneder det er ikke bare lav moral og mangel på minstemål av integritet men også feigt og direkte slemt gjort. Fy faen, folk ass. 

Gjest C.Tramell
Skrevet

Det er feigt, hensynsløst, uhøflig, ynkelig, lite mandig og totalt usexy. Når en mann gjør sånt kan du egentlig bare gratulere deg selv med at du unnslapp en uoppdragen feigfis som uansett bare ville skuffet deg etter hvert.

Skrevet

Synes det er greit å ghoste hvis jeg har lovt bort gull og grønne skoger for det jeg betrakter som et ons.

Anonymkode: 55681...d1f

Skrevet

Ghosting er ufint, rett og slett. Tåler man ikke å avvise noen, er man ikke moden nok til å date, spør du meg.

Skrevet

Det er feigt, barnslig og umodent.

Skrevet

Det er uhøflig å ghoste noen man allerede har møtt eller snakket en del med. Helt unødvendig. 

Det er jo bare å si fra på en vennlig måte at dette ikke fungerer lenger og at man ikke vil møtes noe mer. Ingen stor krise det vel.

Anonymkode: 85305...e40

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...