AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Satt å så ringenes herre i morges. Hørte da at far og barn kom inn, da satte jeg på pause og gikk på do. Når jeg gikk inni stua sto han å så på, hadde da trykt på pauseknappen. Far var å henta noe. Var da midt i verste kamp scenen i 3 filmen, med masse støgge orketryner. Er litt redd for at han kommer til å få mareritt etter dette. Han sto bare å så og virket ikke redd. Sa "hesten". Men hvor lenge henger slikt i hodet på barn tro? Anonymkode: 7f6b9...0c4
Trampe Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Det hadde vært verre om han var fem... Du får sørge for positive opplevelser resten av dagen, og håpe at han har glemt det. Sannsynligvis har det ingenting å si, med mindre du gjorde masse oppstyr da du kom tilbake i stua. Akkurat det kan han ha blitt usikker av. I den situasjonen du beskriver hadde jeg sagt jaaaa, det er hesten ja, kom så skal vi se på peppa gris i stedet - og så svitsja over. 3
isw Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Det verste som kan skje er at du får en sønn som ligger i kø utenfor Colosseum kino når slike filmer blir lansert. 6
Sukkerbi Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Foreldrene lot meg så på Skrik til jeg var 4 år gammel. Syntes bare det var morsomt og er ikke en psykopat idag Hadde rett og slett ikke stor nok forståelse til å synes det var skummelt, så for meg var det bare komisk å se på disse menneskene som ble mordet. Etter fylte 5 år begynte det vel og merke å synke inn hva som faktisk skjer i filmene, og da vart det ikke mer Skrik på meg haha. 2- åringen din har det nok helt fint så lenge han ikke virket redd mens han såg på det.
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 For å bli redd må man forstå handlingen, og det tviler jeg på at 2 åringen din gjorde.
Calypso Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Basert på innlegget ditt så tror jeg ungen var mer opptatt av hestene enn orkene så han ble tydeligvis ikke skremt.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #7 Skrevet 29. desember 2017 Ikke vær så overbeskyttende Anonymkode: 33f0d...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå