Gå til innhold

Jeg avviser alle fordi jeg skammer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

over å være ufør.

Spesielt menn som viser interesse..

Helt ærlig. Er det like greit at jeg fortsetter å avvise folk som forsøker å bli kjent med meg? Dersom du hadde truffet en du likte, forsøkt å bli bedre kjent med personen, men så funnet ut at personen er nødt til å bruke mesteparten av døgnet på å hvile eller sove og ellers er kronisk nedstemt... Hadde du da orket å date eller være venn med denne personen?

Anonymkode: 14de1...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk inn i ett forhold med samboeren min vel vitende om at han var ufør. Ja han må sove halve dagen og sliter med både det ene og det andre. Men vi er på 4. året nå, og aldri har jeg hatt det så godt før :)

• Liker 4
Skrevet

Du er ikke den eneste.

Anonymkode: d517d...4c6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

over å være ufør.

Spesielt menn som viser interesse..

Helt ærlig. Er det like greit at jeg fortsetter å avvise folk som forsøker å bli kjent med meg? Dersom du hadde truffet en du likte, forsøkt å bli bedre kjent med personen, men så funnet ut at personen er nødt til å bruke mesteparten av døgnet på å hvile eller sove og ellers er kronisk nedstemt... Hadde du da orket å date eller være venn med denne personen?

Anonymkode: 14de1...06b

Ikke blitt kjæreste med, nei, men kunne vært venn. Hvis du er kronisk nedstemt er jo dette noe som du kan forbedre. Best å gjøre det før du ser etter kjæreste.

Anonymkode: d6c08...03c

Skrevet

Skjønner hvordan du har det selv om jeg ikke er ufør. Det er noe med det å ikke være ute i full jobb som er litt skamfullt. 

Anonymkode: ea3c1...0e7

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke blitt kjæreste med, nei, men kunne vært venn. Hvis du er kronisk nedstemt er jo dette noe som du kan forbedre. Best å gjøre det før du ser etter kjæreste.

Anonymkode: d6c08...03c

det tar faktisk tid å jobbe seg opp. noen av oss tar tak i problemene og lar de ikke gå utover andre. man blir faktisk dårligere av å isolere seg også. det er bra med en kjæreste som er trygg og god. man må jo ikke klenge 24/7. så synes ikke du skal uttale deg så mye mer om noe du ikke kan og gi råd deretter. tror en psykolog skal få gjøre det. du er bare uvitende, uerfaren og fordømmende. ser at det er flere her som setter oss i bås. dere har ingen rett til å bestemme og nekte oss som er deprimerte og engstelige forhold. Man er ikke et dårlig menneske eller partner forde. Finnes mange dårlige partnere også som er friske. Det er ikke så sort hvitt...

Anonymkode: 15de5...5bd

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du er åpen og ærlig om det! Det er ingenting å skamme seg over :) 

• Liker 1
Skrevet

Så lenge den uføre kunne ha sex minst en gang i uken. 

Anonymkode: da6aa...115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...