Gå til innhold

Fått meg kakebake utstyr

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråletårer
Skrevet

Men trenger nok litt trening før jeg blir Cake boss. Men har noen et tips på en lett kake ( bilde) som jeg kan prøve. Med pynt og dekor. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Solstråletårer skrev:

Men trenger nok litt trening før jeg blir Cake boss. Men har noen et tips på en lett kake ( bilde) som jeg kan prøve. Med pynt og dekor. ?

Så gøy! :)
Hva slags utstyr har du fått? Litt lettere å finne noe inspirasjonsbilde når man vet hva du har :)

• Liker 1
Gjest Solstråletårer
Skrevet

Alt fra sprøyte poser og minst 20 ulike tupper. Til modelleing utstyr. Kjevle og former. Alt mulig. Er interessert i det og elsker å bake . Men ikke hatt mulighet å leke meg før nå. Men er litt redd for å ta vann over hode . Og bli lei fordi jeg ikke klarer det.  

Skrevet

Herlig! :)
Jeg fant en link til Pinterest som du kanskje kan se på. Der er det mange forskjellige teknikker som vises. Blandt annet hvilke mønster man kan lage med de forskjellige tuppene. 

Gøy å se at du har så stor interesse for baking! Håper du kommer til å kose deg masse med dekoreringen. 
Jeg tror at så lenge du ikke gaper over for mye på en gang så vil du ikke gå lei. Alle må begynne et sted og det virker i alle fall på meg at viljen din er stor :)

Gjest Solstråletårer
Skrevet

Tusen takk. Perfekt. Der kan jeg lære meg masse 

Skrevet

Bare hyggelig! Og masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...