AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 For å få studere? Hadde du klart å holde ut med en 30 år gammel elev? Eller synes du det virker avtennende? Anonymkode: 3a10e...57c
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Hadde ikke vært et problem for meg.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 jeg klarer ikke se hvordan det skal være negativt at noen tar ansvar for framtiden sin... Anonymkode: c93c3...e75 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Det gjør vel ingenting. Men hadde satt pris på om han jobbet litt ved siden av/forsørget seg selv. Anonymkode: e0f5e...101 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Hadde ikke vært et problem for min del, hadde jo vist at hun har innsett at det er viktig å fullføre vidregående skole hvertfall, siden hun da tydeligvis ikke har gjort det tidligere. Hvis det var snakk om å ta opp igjen en eller flere fag for å forbedre karakterer så indikerer jo det at hun har lyst til å ta et studie med høyere krav enn hun har karakterer til nå. Igjen, noe som viser at hun tar ansvar for sin egen fremtid Anonymkode: 9cc8a...c32 7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Hvordan kan det være negativt at en person prøver å få seg en utdannelse? Noen har slitt tidligere, å jeg respekterer de som ikke gir opp. Det er mer avtennende med en person som ikke har drømmer for fremtiden og som er mer enn fornøyd med å jobbe for minstelønn på den lokale coop butikken. Anonymkode: d5858...bed 1
Serafin Skrevet 29. desember 2017 #7 Skrevet 29. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For å få studere? Hadde du klart å holde ut med en 30 år gammel elev? Eller synes du det virker avtennende? Anonymkode: 3a10e...57c Jeg er snart 30 år og ferdig med en bachelorutdanning til sommeren. Har jobb ved siden av studiene. Vil studere et studium på et norsk universitet som krever gode gode karakterer. Da er jeg nødt til å ta opp fag for å komme inn. Ser ikke hvordan det skal være negativt at jeg tar ansvar for min egen fremtid og skaffer meg utdanning? Utdanning er en investering for livet, man kan få trygg inntekt hvis man har en god og relevant utdanning. Og de fleste vil vel ha en person som har livet på stell, ikke sant? 5
Duftavsommerregn Skrevet 29. desember 2017 #8 Skrevet 29. desember 2017 (endret) Det er mange unge som har rotet noe helt forferdelig i ungdomsårene, bare latt det skure og levd livet. Bortskjemt som pokker og ikke tenkt over konsekvensene. Så skjer det noe når man bikker et par og 20 år, man blir mer moden og innser at ting må endres. Da er det bare positivt, og er arbeidsviljen og innsatsen hard nok da, kan mye rettes opp. Var vel selv slik i ungdommen, tok tak i det og rettet opp skuta. For alle er bare ikke modne i ungdomsårene, men veldig mange blir det etterhvert. Slapp å ta opp igjen VGS riktignok, men var umoden som bare det. Så ble jeg bare voksen og tok ansvar. Endret 29. desember 2017 av Duftavsommerregn 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 Absolutt ikke. Anonymkode: 97e9c...366
Piwi82 Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 På 12/29/2017 den 13.16, AnonymBruker skrev: For å få studere? Hadde du klart å holde ut med en 30 år gammel elev? Eller synes du det virker avtennende? Anonymkode: 3a10e...57c Denne tråden forsterker temaet om at kvinner er ufattelig overfladisk og kravstore i mye større grad enn menn
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #11 Skrevet 30. desember 2017 Hadde ikke hindra meg om han hadde orden på andre ting i livet. Dvs en fremtidsplan, bodde for seg selv, hadde en jobb ved sidn av studiene, var renslig ryddig og fornuftig osv. Anonymkode: 264a0...2bb 1
Thyra Skrevet 30. desember 2017 #12 Skrevet 30. desember 2017 På 29.12.2017 den 17.04, AnonymBruker skrev: Hvordan kan det være negativt at en person prøver å få seg en utdannelse? Noen har slitt tidligere, å jeg respekterer de som ikke gir opp. Det er mer avtennende med en person som ikke har drømmer for fremtiden og som er mer enn fornøyd med å jobbe for minstelønn på den lokale coop butikken. Anonymkode: d5858...bed Drømmer for fremtiden kan handle om andre ting enn karriere.
Thyra Skrevet 30. desember 2017 #13 Skrevet 30. desember 2017 5 timer siden, Piwi82 skrev: Denne tråden forsterker temaet om at kvinner er ufattelig overfladisk og kravstore i mye større grad enn menn Hvordan det? Vi vet jo ikke om ts er mann eller kvinne, eller om hen spør fordi hen selv mener dette eller om hen selv tar opp igjen vgs og er redd for hva andre skal tenke. 1
Millimani Skrevet 30. desember 2017 #14 Skrevet 30. desember 2017 On 29.12.2017 at 1:16 PM, AnonymBruker said: For å få studere? Hadde du klart å holde ut med en 30 år gammel elev? Eller synes du det virker avtennende? Anonymkode: 3a10e...57c Forstår ikke hva som skulle være galt med det. Mange studenter dater hverandre, enten de er i 20-årene eller 30-årene eller aldre. Ser virkelig ikke problemet
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #15 Skrevet 30. desember 2017 5 timer siden, Piwi82 skrev: Denne tråden forsterker temaet om at kvinner er ufattelig overfladisk og kravstore i mye større grad enn menn Hæ? Haha wtf?! ALLE kvinnene i tråden her svarer jo at det ikke har en dritt å si jo. Slutt å furt og prosjiser at kvinner er så fæle og kravstore. Anonymkode: 264a0...2bb 4
Piwi82 Skrevet 30. desember 2017 #16 Skrevet 30. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Haha wtf?! ALLE kvinnene i tråden her svarer jo at det ikke har en dritt å si jo. Slutt å furt og prosjiser at kvinner er så fæle og kravstore. Anonymkode: 264a0...2bb Denne tråden er startet av en kvinne. Du hadde aldri sett en mann skrive noe slikt
Piwi82 Skrevet 30. desember 2017 #17 Skrevet 30. desember 2017 2 timer siden, Thyra skrev: Hvordan det? Vi vet jo ikke om ts er mann eller kvinne, eller om hen spør fordi hen selv mener dette eller om hen selv tar opp igjen vgs og er redd for hva andre skal tenke. Ingen mann som brye seg om dama tar igjen vgs. Menn er ikke opptatt av dtatud...men utseende på dama
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #18 Skrevet 30. desember 2017 6 minutter siden, Piwi82 skrev: Ingen mann som brye seg om dama tar igjen vgs. Menn er ikke opptatt av dtatud...men utseende på dama Ja for menn bryr seg kun om utseende og ikke personlighet eller holdninger. Anonymkode: 9e4c0...163 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #19 Skrevet 30. desember 2017 2 timer siden, Thyra skrev: Drømmer for fremtiden kan handle om andre ting enn karriere. Joda, men hvor store ting kan man oppnå hvis man bare så vidt kan ha et lite lån på en leilighet da? Man skal jo gjerne leve litt å, hvertfall så vil jeg det, ferieturer og andre minner koster gjerne penger. Å når man sitter med 15.000 utbetalt så sier det seg selv hvor «mye» man kan bruke Anonymkode: d5858...bed
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #20 Skrevet 30. desember 2017 11 minutter siden, Piwi82 skrev: Denne tråden er startet av en kvinne. Du hadde aldri sett en mann skrive noe slikt Tråden er startet av AB, er du synsk? Kan du seriøst SE at dette er skrevet av en kvinne? Awsome! Skulle blitt med på åndenes makt Anonymkode: d5858...bed 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå