AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Del Skrevet 29. desember 2017 Har et jobbintervju på nyåret jeg gruer meg helt stygt til. Føler meg kvalifisert og kompetent til å ta jobben, men problemet mitt er at jeg blir så vanvittig nervøs på intervju. Strøk også f.eks på førerprøva fordi jeg var så nervøs og redd. Pga. dette har jeg blitt i samme jobb i flere år, fordi jeg er redd for å feile men føler meg egentlig klar for en høyere stilling på dette punktet i livet. Hvordan kan man bli mindre nervøs i denne situasjonen? Og ser intervjueren veldig negativt på det om man er merkbart nervøs? Anonymkode: 50f18...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Del Skrevet 29. desember 2017 Øv med en klok venn. Spør vanskelige, forhåndsbestemte spørsmål. Si at personen skal kjøre deg hardt. Jeg intervjuer en del folk ifbm ansettelser, og det er sjelden avgjørende hvorvidt folk er nervøse eller ei. Samtidig kan det jo tolkes at du ikke vil håndtere kundesituasjoner spesielt godt, og dermed oppleves negativt. Uansett, du må øve. Det er det eneste som funker. Anonymkode: c37fc...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg pleier å la være å sove kvelden før. Gir f i jobben da, tenker bare på senga som venter hjemme. Anonymkode: 5f814...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Del Skrevet 29. desember 2017 Det som fungerer er jo nettopp det å dra på intervjuer og øve seg. Da har du fått trening før du skal på intervjuer der det virkelig gjelder. Jeg ville ha vært mer opptatt av å gi et godt inntrykk av deg selv personlighetsmessig. Du har sikkert satt deg nøye inn i jobben og gått over egne kvalifikasjoner flere ganger. Man må likevel være klar over at til tross for at man ser bra ut på papiret kan man falle gjennom hvis man ikke viser at man kan passe inn i arbeidsmiljøet. Nervøsitet kan dessverre sabotere dette noen ganger. Lykke til! Dette går nok bedre enn du tror. Prøv å senke skuldrene dine litt. Anonymkode: e0bf6...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå