Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det finnes en lignende tråd?

Men vi har vel alle vært nye på jobben vår og gjort en eller flere hodeløse feil som ingen andre enn en nybegynner klarer? :fnise:

noen som vil fortelle?

Kan jo starte med meg.. Jeg skulle smøre baguetter som skulle selges i butikken. På dette tidspunktet jobbet jeg annenhver helg. Det gikk flere måneder før jeg tilfeldigvis fikk høre at baguettene skulle STEKES i ovnen😂😂 Vi får dem jo halvstekt, men jeg hadde bare gått ut i fra at de var klare til smøring😂 stakkars kunder som kjøpte de baguettene, de må ha vært så deigete😳 fikk utrolig nok ingen klager🙈

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en litt ille en. Ga en gang en bruker en annen brukers tablett pga at de hadde nesten likt navn, jobbet på sykehjem en sommer. Viste seg å "bare" ha vært en vitamintablett, men var allikevel skummelt som fy. Har aldri skjedd siden - lærte av feilen. 

Anonymkode: 1dbff...5d5

• Liker 2
Skrevet

Husker en gang jeg klarte å taste inn feil beløp på kortautomaten, såpass stor feil at kunden betalte flere tusen for mye. Skjønner enda ikke hvordan jeg klarte det. :roll: Dette skjedde på en praksisplass i en butikk når jeg var 16-17 år.

En annen gang i en restaurant jeg jobbet på for mange år siden, var jeg alene med en 17 åring på en VELDIG travel dag midt i sommerrushet. Tok imot bestillinger på bestillinger fra disk til folk som skulle spise ute - UTEN å gi med nummerskilt! :klaske: Var jo kaos uten like siden vi ikke husket hvem som hadde bestilt hva, så det endte med  sinte/oppgitte gjester, rasende kokker og meg som brøyt  sammen i gråt i bakrommet av skam :cry3::fnise: Til mitt forsvar var jeg svært stresset da jeg var ganske ny, og måtte gjøre "alt" da 17 åringen ikke kunne gi ut eller ta betalt for øl/vin som det var mest etterspørsel av. Uansett er dette desidert det dummeste/flaueste jeg har gjort i min jobbkarriere. :jepp:

Anonymkode: 7c029...bdb

• Liker 2
Skrevet

En gang jeg satt i kassa på en matvarebutikk ante jeg ikke hvilken grønnsak kunden hadde kjøpt, så da prøvde jeg meg med et plu-nummer på noe annet. Det ble selvsagt oppdaget, var veldig flaut.

En annen gang satt jeg i kassa på en byggevarekjede og kunne ikke svare på noen av spørsmålene om spiker, plank osv. Veldig flaut, og følte meg veldig som en skikkelig blond jente da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...