AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Er det best å la hunden se deg gå? Bør de som passer feks ta den ut på tur, mens du selv drar? Hunden min er ikke så engstelig av seg, men kan pipe litt i begynnelsen om jeg går. Går seg til etter noen minutter/liten stund. Anonymkode: 76022...d6c
Tabris Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Det beste kan ofte være at de som passer henter hunden og tar den med seg. Enten fra hjemme hos dere eller at de henter den fra bilen (om du har kjørt til deres sted) og tar den med inn før du kjører. Det er ofte det å se at matmor går som er det verste. 1
ulven298 Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Jeg synes det er best og kose med den og snakke til den litt, og si at du skal gå men at du kommer tilbake. Sånn at den ser deg gå. den blir vell litt engestelig når den kommer hjem etter en tur, også er du bare borte. Bedre at den vet at du har gått
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Jeg har også hørt at det er bedre at hunden går fra deg enn motsatt. Egentlig bør du bare oppføre deg normalt og ikke gjøre det til noen stor greie at du skal gå Anonymkode: cd5d3...663 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå