Gjest Mysticgirl Skrevet 29. desember 2017 #21 Del Skrevet 29. desember 2017 Penger er ikke viktig ! Det kommer fra folk som har penger Iallefall nok til at de ikke vet hvordan det er , å ikke ha nok til at man skal få det til å gå rundt denne måneden. Rasjonering av mat så det blir nok til alle osv.. Penger er ekstremt viktig for å opprettholde en normal standard, for å få brød på bordet og mett mage. Så jo , penger er viktig, iallefall sånn at du klarer hverdagen, kan more deg litt av og til og gå på kino, finne på ting med venner osv.. Viktigste er selvsagt at du har nok til mat og regninger og et tak over hode. Husker jeg var litt misunnelse på en kompis av meg som fikk så masse penger av foreldrene, han hadde 1 million da han var 18 liksom Der vi andre slet for å få det til å gå rundt, levde han i luksus. Nå er jeg ikke misunnelig om andre tjener mer, har bedre utdannelse osv.. Jeg er bare glad på deres vegne , at de har klart seg bra i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 29. desember 2017 #22 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg kan til tider føle misunnelse ovenfor de som har kommet seg inn på boligmarkedet. Ellers tenker jeg ikke så mye over det. Den dagen jeg får meg bolig og fin bil kan gjerne folk misunne meg, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #23 Del Skrevet 29. desember 2017 Nei, jeg fokuserer heller på mitt eget liv. Anonymkode: e589e...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #24 Del Skrevet 29. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dere misunnelige på kanskje noen som har mer penger eller bedre utdannelse enn dere? Anonymkode: 52e9b...7fc Nei, jeg har ingen grunn til å være misunnelig på noen. Utdannelsen min har så langt skaffet med gode, relevante ansettelser i mange år. Også i nedgangstider har det vært gode jobber til mennesker som meg. Det vil alltid være noen som tjener urimelig mye mer enn oss andre, men jeg kjenner ingen grunn til å bli misunnelig av den grunn. Kjenner noen av disse menneskene og vet at pengene har ikke kommet rekende på en fjøl. Det har kostet blod, svette og tårer (bokstavelig talt). De har fortjent hver eneste krone de nå sitter på. Misunnelig? Ikke et øyeblikk. Anonymkode: 41c22...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå