AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Altså begge. Føles iallfall sånn ut, og med engang jeg ikke tenker på at det er et problem i ca 15 min+, så går det over. Flere? Anonymkode: 40ade...4e1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: bb0fe...eff Så hvorfor faen kommenterer du da? Anonymkode: 40ade...4e1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Jeg får en veldig nummen følelse i bena ved angst. Og bena blir litt gelé.. men ikke sterke krampesmerter. Sikker på at det er angst, og ikke bare vanlig leggkramper? Anonymkode: b9128...47b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor faen kommenterer du da? Anonymkode: 40ade...4e1 Med mindre samtlige fysiske årsaker til krampe er utelukket kan man ikke konkludere med angst. Derosm du har selvdiagnostisert: slutt med sånt tull og kom deg til lege. Dersom du har vært til lege og ikke blitt utredet: bytt lege og kom deg til lege. Krampene dine er mye mer trolig å stamme fra mangel på kalsium- kalium- eller magnesium i kosten. Anonymkode: 4561e...7a6
KillerKitty Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Jeg blir nummen i beina, men får ikke kramper eller rykninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå