K@tt Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Jeg er ute etter et par hodetelefoner til bruk til og fra jobb (tar bussen) som har god lyd. Gjerne støyreduksjon og trådløs, men ikke et must. Har prøvd slike inni ørene tidligere, men blir ikke komfortabel med de. Hører ikke så veldig mye på musikk, men prøver å bli bedre til det og da trenger jeg et par gode hodetelefoner. Noen anbefalinger?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Kommer jo an på hva som er budsjettet ditt, men jeg anbefaler Bose Quietcomfort 35 Anonymkode: 1496e...1d9
Kanutte Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo an på hva som er budsjettet ditt, men jeg anbefaler Bose Quietcomfort 35 Anonymkode: 1496e...1d9 Disse har jeg og de fungerer supert. Akkurat nå sitter de på minstemann som ser på Youtube-videoer (vi sitter på et lite hotellrom). Stenger ute støy + lekker ikke så mye lyd til omgivelsene. Vi kjøpte Sony støyreduserende til eldstemann til jul og han er så langt superfornøyd (de har ikke forlatt hodet hans siden). Jeg ville valgt trådløst headset. Bose kan brukes både med kabel og uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå