Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå om dagen er det altså dønn kjedelig å være på jobb. Har 4 timer igjen og nesten ferdig med alt som skal gjøres. Får dårlig samvittighet for å ikke gjøre noe resten av tiden, men det ER jo ikke noe mer å gjøre pga. jeg mangler utdannelse og er kvalifisert til kun visse oppgaver.

Hva kan jeg gjøre for å drepe tid? Og har noen av dere andre det sånn også? :fnise:

Anonymkode: a3a00...83a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags type jobb er det snakk om? Der jeg jobber er det alltid masse å gjøre, så jeg kjeder meg aldri fordi jeg ikke har arbeidsoppgaver

Anonymkode: b9974...ad7

Skrevet

Jeg surfer på Internett, drodler hos forskjellige debatt-forum og finner på litt forskjellig... 

Har du ikke mulighet til å sitte med Internett, med den jobben du har? :ac:

Anonymkode: d0d45...455

Skrevet

Nå vet jeg jo ikke hva du jobber med, men hos meg så blir det satt pris på om de som har ledig tid fjerner snø fra bilene, rydder kjøkken, vasker over benker og bord, støvsuger gulv og sofa, spriter datamus og keyboard osv. Ting vi normalt ikke har tid til å gjøre.

Anonymkode: f8d77...d85

Skrevet
På 29.12.2017 den 12.23, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg jo ikke hva du jobber med, men hos meg så blir det satt pris på om de som har ledig tid fjerner snø fra bilene, rydder kjøkken, vasker over benker og bord, støvsuger gulv og sofa, spriter datamus og keyboard osv. Ting vi normalt ikke har tid til å gjøre.

Sier helst ikke akkurat hva jeg jobber med. Men har kokt kaffe, fylt på såpe, vasket bordene, vannet planter... vet ikke hva mer jeg kan finne på, i dag igjen!!! Og hadde jeg fjernet snø fra noen andres bil hadde det nok blitt oppfattet som ganske forunderlig.

Skrevet

Drikk kaffe, spør om noen trenger hjelp, legg beina høyt.

Anonymkode: 75485...3aa

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drikk kaffe, spør om noen trenger hjelp, legg beina høyt.

Anonymkode: 75485...3aa

Ingen trenger hjelp, og skjelver av koffeinkick. Blir gal av å ikke gjøre noe

Skrevet

Må no være noe og finne på.. 

Noen på min arbeidsplass klager også av og til over at de ikke har noe og gjøre. Mens jeg selv har nok og gjøre på jobb. Det og sjekke telefonen er det kun tid til i lunsjen, vist man har tid til det. Kunne jobbet døgnet rundt i mange uker og det ville fortsatt vært noe og gjøre. 

Anonymkode: 2d267...091

Skrevet

Hvis det virkelig ikke er mer du vet du kan gjøre, og ingen andre har ting du kan hjelpe til med, hva med å lese fag? Hvis du feks tar et kurs/melder deg opp til en eksamen/lærer et språk så kan du jo lese på dette innimellom for ikke å bli sprø av kjedsomhet. 

Er ikke dette interessant, kan du fex sjekke oppskrifter, lage ukesmenyer, sjekke tilbud osv. 

Har du spurt om generelle ting du kan gjøre hvis det er stille? Kanskje andre kommer på ting du ikke tenker på? (tine av kjøleskap, rense kaffetrakter, makulere dokumenter) 

Skrevet
På ‎29‎.‎12‎.‎2017 den 10.33, AnonymBruker skrev:

Nå om dagen er det altså dønn kjedelig å være på jobb. Har 4 timer igjen og nesten ferdig med alt som skal gjøres. Får dårlig samvittighet for å ikke gjøre noe resten av tiden, men det ER jo ikke noe mer å gjøre pga. jeg mangler utdannelse og er kvalifisert til kun visse oppgaver.

Hva kan jeg gjøre for å drepe tid? Og har noen av dere andre det sånn også? :fnise:

Skjønner ikke at noen gidder å betale deg for å gjøre ingenting, sikker på at det ikke er noe du skal gjøre som du ikke ser?

Anonymkode: e91d9...ee6

Skrevet
På 29.12.2017 den 12.23, AnonymBruker skrev:

Har dere ikke egne folk til rydding?!

Anonymkode: 78695...2fe

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at noen gidder å betale deg for å gjøre ingenting, sikker på at det ikke er noe du skal gjøre som du ikke ser?

Er mange i norsk arbeidsliv som har mye «dødtid» på jobb! 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen trenger hjelp, og skjelver av koffeinkick. Blir gal av å ikke gjøre noe

Søk på andre stillinger fra jobb! 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt i romjulen er det mange som ikke har noe særlig å gjøre på jobb. Jeg jobber i resepsjon. Jobbet i romjulen, spesielt fredag var det omtrent ingenting å gjøre. Men måtte være der i tilfelle noen skulle komme, eller telefonen ringte. Så sjakk på nett tv, og las på nettforum nesten hele dagen.

Har også hatt en jobb der jeg satt omtrent 6 av 8 timer uten noe å gjøre. Så mye på netflix.

Skrevet

Tipper om du spør sjefen om og få mer arbeid, så får du mer arbeid. Sjefen trur du bruker den tid på jobben du har blitt gitt, men komme å si du er ferdig, er nok veldig positivt.

Anonymkode: f9e43...e8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...