Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Bør man være i et arbeidsmiljø eller bedriften når man hører arbeidskollegaer snakke om at de har kjøpt horer?

Er det oppsigelses grunn for min del for å komme til en bedrift som har en lang bedre bedriftskultur?

Har du andre eksempler der du forstod her jeg må bare si opp arbeidsforholdet siden arbeidsmiljøet var på et nivå der du ikke ville både utvikle deg som et menneske, eller interesse å bygge opp en bedrift som allerede har en visjon?

Anonymkode: b4ecd...785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i en bedrift hvor jeg overhodet ikke kjenner meg igjen i kollegers holdninger til noe som helst.

Slik blir det når man må ta det man får. Jeg kan ikke velge på øverste hylle, så din problemstilling blir fremmed for meg.

Anonymkode: 48692...b0a

Skrevet

Skal du si opp en jobb fordi en kollega har kjøpt sex? Det er jo lov i mange land. Mange drar til utlandet bare for det. Det kan vel være akkurat det samme for deg det. Vil du at alle kolegaene dine også skal like samme farge som deg og spise taco hver fredag?

Jeg er redd du aldri vil trives i en jobb, hvis du ikke tolererer at folk er anderledes enn deg. Hva med å konsentrere deg mer om jobben. I stedet hva kollegaene dine gjør på friden. Så tolererer kanskje de hva du gjør på fritiden.

Anonymkode: e2fca...682

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du si opp en jobb fordi en kollega har kjøpt sex? Det er jo lov i mange land. Mange drar til utlandet bare for det. Det kan vel være akkurat det samme for deg det. Vil du at alle kolegaene dine også skal like samme farge som deg og spise taco hver fredag?

Jeg er redd du aldri vil trives i en jobb, hvis du ikke tolererer at folk er anderledes enn deg. Hva med å konsentrere deg mer om jobben. I stedet hva kollegaene dine gjør på friden. Så tolererer kanskje de hva du gjør på fritiden.

har du kjøpt sex?

Gjest steinbukk79
Skrevet

Jeg jobber i en bedrift hvor enkelte av kollegaene mine røyker hasj/marihuana i helgene, noe jeg ikke synes noe om, men kan ikke si opp av den grunn...

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ikke her. Du kan føle hva du vil om prostitusjonslovgivningen, men den er som den er og du har valgt å bo her. At folk skryter av handlinger som er lovstridige er ikke normalt på en arbeidsplass og vitner om dårlig kultur.

Taco er forøvrig verdens dårligste sammenlikning.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å konsentrere deg mer om jobben. I stedet hva kollegaene dine gjør på friden. Så tolererer kanskje de hva du gjør på fritiden.

Her er det ikke TS som har spurt hva kollegene driver med på fritiden - det er de som har sagt det.

Hva med at kollegaene konsentrerer seg mer om jobben, fremfor å snakke om ting som overhodet ikke er relevant?

Anonymkode: 57718...189

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Er det oppsigelses grunn for min del for å komme til en bedrift som har en lang bedre bedriftskultur?

Du får søke på jobber, og si opp når du har fått deg en ny jobb. Det er ingenting som hindrer deg i det.

Er du utplassert av NAV, er det vel kun alvorlig mobbing som vil være grunn til "oppsigelse".

Anonymkode: a5bfa...f25

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

.

Her er det ikke TS som har spurt hva kollegene driver med på fritiden - det er de som har sagt det.

Hva med at kollegaene konsentrerer seg mer om jobben, fremfor å snakke om ting som overhodet ikke er relevant?

Anonymkode: 57718...189

Er det kun lov å snakke om arbeidsrelaterte ting på en arbeidsplass? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...