AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Hvordan fungerer dette? Etter å ha lest den tråden om ei som skulle studere i Russland og lurte på om det var noen kjekke menn der flytta jeg tinderen min dit. Hvis jeg sveiper høyre på noen der, ser de meg i det hele tatt? Vanligvis har jeg jo en radius på ca 90km. Og hva er egentlig poenget? Jeg syntes det er gøy å flytte rundt og se, men hva er vitsen med å matche med noen fra Australia? Glemte å trykke meg fra Litauen, og fikk veldig mange derfra( jeg har tinder gold, skal aldri ha det igjen...) en drit kjekk fyr matchet med meg, og skrev. Men jeg kommer jo aldri til å møte han. Hvordan får dere noe ut av tinder? Jeg prøver jo å finne noen her i Norge, men ingen match eller så skriver de ikke/ svarer ikke. Anonymkode: 026a4...91b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Vet ikke hva tinder passport er men jeg møtte kjæresten min på tinder Anonymkode: 7983d...aa0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva tinder passport er men jeg møtte kjæresten min på tinder Anonymkode: 7983d...aa0 Det er sånn at man kan bytte steder. Feks. Jeg kan sette at jeg er i New York, og få opp folk der, egentlig sitter jeg hjemme i Norge. Finner ingen i interessante på tinder, og jeg bor veldig nærme Oslo. Veldig få matcher og ingen skriver eller svarer.😞 Er i starten på 30 årene. TS Anonymkode: 026a4...91b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Ei jeg kjenner møtte kjæresten sin på den måten. Han søkte etter folk i Norge. Han er fra USA og bor fortsatt der, så det er et avstandsforhold. Men ser ut til å funke greit. De treffes så ofte de kan. Anonymkode: 1ad69...9cf
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei jeg kjenner møtte kjæresten sin på den måten. Han søkte etter folk i Norge. Han er fra USA og bor fortsatt der, så det er et avstandsforhold. Men ser ut til å funke greit. De treffes så ofte de kan. Anonymkode: 1ad69...9cf Det høres jo bra ut. Syntes tinder er så vanskelig. Har hatt det i over en mnd og ikke skrevet med en eneste en. TS Anonymkode: 026a4...91b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Hvis man skal reise til et annet land for eksempel og vil komme i kontakt med noen til man reiser. Anonymkode: f7aeb...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå