Gå til innhold

De fleste idrettsfolk er tryhards

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte bare å få luftet mine tanker rundt mange av de beste innenfor diverse felt. De er etter mitt syn og erfaring noen tryhards. Det er sjelden man ser noe spesiellt utover det at de har brukt mye tid på å bli god i det de driver med. Noe alle kan klare hvis de har motivasjon og tid. Ingenting spesiellt, med mindre du synes det er spesiellt at noen har motivasjon og tid til å drive på med det samme i mange timer hver dag da.

Det står mye mer respekt av en person som har naturtalent og ikke trenger å øve dag inn og ut på noe for å være flink. 

Anonymkode: 83d3e...32f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan du synest at det er mer respekt av noen som bare har naturtalent og ikke har gjort en dritt for å oppnå noe, heller enn noen som har lagt sjela si i å oppnå noe? 

For min del er det totalt motsatt. Jo mer det krever og jo mer man må legge i det, jo mer respekt få man. 

Skrevet

Det står mye mer respekt av en som øver dag ut og dag inn for å klare noe, enn av en som klarer det på første forsøk fordi personen er et naturtalent.. 

Anonymkode: 9a543...db4

Skrevet
På 29.12.2017 den 1.36, AnonymBruker skrev:

Det er sjelden man ser noe spesiellt utover det at de har brukt mye tid på å bli god i det de driver med. Noe alle kan klare hvis de har motivasjon og tid.

Alle kan ikke klare det fordi ikke alle har motivasjon eller tid. For å bli best i noe kreves det knallhard disiplin og man må ofre mye. De fleste klarer ikke det.

Derfor står det respekt av de som faktisk klarer det.

• Liker 1
Skrevet

Ts; her høres du ut som en av de wannabe-kule på ungdomsskolen

Skrevet (endret)
On 12/29/2017 at 1:36 AM, AnonymBruker said:

Tenkte bare å få luftet mine tanker rundt mange av de beste innenfor diverse felt. De er etter mitt syn og erfaring noen tryhards. Det er sjelden man ser noe spesiellt utover det at de har brukt mye tid på å bli god i det de driver med. Noe alle kan klare hvis de har motivasjon og tid. Ingenting spesiellt, med mindre du synes det er spesiellt at noen har motivasjon og tid til å drive på med det samme i mange timer hver dag da.

Det står mye mer respekt av en person som har naturtalent og ikke trenger å øve dag inn og ut på noe for å være flink. 

Anonymkode: 83d3e...32f

Jeg får, ydmykt og skammelig, innrømme at, ja. Det syntes jeg er spesielt, unikt og berømmende.

Mener du også at det står mer respekt av en som har vunnet masse penger i Lotto, enn en som virkelig har jobbet hardt og gjort noe unikt for sin rikdom? :fnise:

Endret av puppi
Skrevet

Konkurransen er i de fleste grener så hard at du må ha begge deler. Uansett hvor mye de fleste hadde trent, ville de færreste kunne pushe 100 meter ned mot ti sek, maraton ned mot 2 timer, slått Phelps i bassenget eller Nadal på tennisbanen, fordi man ikke har det ekstraordinære talentet, kroppsbygningen og løpssteget/de store svømmehendene el den suverene teknikken på både forehand og backhand som gjør at de vinner mot andre treningsmaskiner som også har talent. Du når ikke opp i dag med kun det ene.

Anonymkode: 45d06...451

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...