Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle bokhandlere mammutsalg?

Noen boktips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Alle har, tror jeg, du kan dessuten bestille bøker som skal på salg men som de ikke har i butikken.

Boktips... Spørs hva du leser? Selv skal jeg sikre med et par bøker av Thomas Bernhard og Djevelens time av Pessoa (hvis jeg ikke har den fra før.. hmm), i hvert fall. Er jo mange kokebøker og sånn også på salg. Også blir prisene lavere og lavere etter hvert:) Og jeg har gavekort!!

Skrevet

Vi kjøpte et kjempefint verdensatlas på mamutsalg for et par år siden :)

Skrevet

De fleste har nok mammut salg, men tar ikke nødvendigvis inn alle titlene. Er det noe du vet du vil ha, bør du forhåndsbestille for å være sikker på å få :wink:

Skrevet

Når starter mammutsalget? Jeg er skikkelig bokelsker, og har gavekort på kr. 500.- å bruke..... :sjarmor: Gleder meg! :)

Skrevet
Når starter mammutsalget? Jeg er skikkelig bokelsker' date= og har gavekort på kr. 500.- å bruke..... :sjarmor: Gleder meg! :)

Starter 14. februar

Skrevet

Skal kjøpe meg en god kokebok tenkte jeg og ett par biografier. Har også peilet meg inn på noen humorbøker til en kamerat som snart har bursdag.

Gjest Anonymous
Skrevet

Starter 14. februar ja, men du kan (og bør) forhåndsbestille allerede nå...

Skrevet

Jeg har forhåndsbestilt en del bøker på haugenbok.no. De har ikke lov til å sende dem ut før 14. februar, men jeg har fått bekreftelse på at jeg får alle bøkene . :hoppe:

Skrevet

Anbefaler også Haugen bok - de har lagt ut hele mammutkatalogen på nett og du kan forhåndsbestille der. Bestiller du for over 500 kr får du dem tilsendt gratis, hvis ikke må du ut med svimlende 29,- i porto. Du kan også få gratis avbetaling med månedlige giroer ned til 100 kroner i måneden.

Du får mail og brev med hvilke bøker du får, men de mest populære titlene blir fort utsolgt, så det er lurt å forhåndsbestille.

Skrevet

Jeg vil anbefale å huke tak i en av bøkene jeg fikk billig: boken om Gulag.

Gjest Anonymous
Skrevet

:vinke: Nå har jeg vært på Ark sine nettsider og forhåndsbestilt 10 bøker på Mammutsalget! Kun kr. 755.- tilsammen.... Gleder meg! :)

Skrevet

Gjest over var meg! Ble litt ivrig! :wink:

Skrevet

Kan man hente bøkene man har forhåndsbestilt før mandag?

Skrevet

Nei. Bokhandlerne har ikke lov å gi ut bøker før salget starter den 14.

Skrevet

Nå har jeg hentet bøkene mine og er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...