Gå til innhold

Hjelp! Ulykkelig forelskelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å date ei jente tidlig i november.

Før vi begynte og treffes var hun veldig klar på at timingen for å treffe noen nå var veldig dårlig. hun har nylig har brutt ut av et mange år langt forhold. Hun er nå 21 år, de ble sammen når hun var 15-16 år. Hun fortalte at han behandlet henne dårlig på slutte, ga uttrykk for at han ville finne andre, og endte opp med å holde på med ei venninne rett framfor ansiktet på henne, ble jeg fortalt.

Men vi begynte og treffes, og fant fort ut at kjemien var veldig bra, det ga hun uttrykk for flere ganger også. Syns hun også ga uttrykk for at hun fant meg tiltrekkende. Alt gikk fint, og stemningen var kjærlig og god, sov over hos meg flere netter. Men så fikk hun kalde føtter, antageligvis fordi hun merket at dette hadde gått for fort, og blitt litt for seriøst. Tok vel en uke før vi fikk møttes, for å prate ut om dette.

Hun ga da uttrykk for at hun ikke har det så veldig bra med seg selv akkurat nå, og at hun trenger tid for å finne seg selv igjen, finne ut hvem hun er. Hun har også mye å gjøre i forhold til studier, og fortalte også at hun har symptomer som ligner ME. Derfor var hun veldig klar på at det ikke kunne bli noe nå. Dette var forsåvidt en skuffelse for meg, men jeg skjønte jo situasjonen, så gikk med på å fortsette kontakten i en mer vennskapelig form. Det tok det en uke til, vi avtalte et nytt møte, dette var 10.des. Så kuttet hun kontakten brått.

Problemet her er at hun deler studentbolig med ei jente som jeg har vært på 1-2 tinderdate med tidligere, og hun aksepterte ikke at vi treffes. Denne venninnen har etter hva jeg har fått høre hatt det veldig vanskelig, og derfor ville ikke hun jeg datet såre henne. Kan også nevne at hun måtte kutte kontakten med en god venninne i sommer pga en episode med eksen hennes. 

Så der satt jeg, og innså hvor forelsket jeg hadde blitt, sønderknust. Ble sykemeld ut 2017, og har det igrunn veldig vanskelig ennå. Har også hatt litt problemer før jeg begynte å date hun her. Kjøpte leilighet og flyttet alene for 1 år siden, og har etter det følt meg veldig ensom og kjenner veldig på at jeg trenger noen her i livet, litt nærhet.

Hun ga tidlig uttrykk for at ting kunne endre seg, og at vi muligens kan ta opp kontakten igjen til sommeren. Da flytter hun hjem til hjemplassen sin. Som er ca 2 timer unna der jeg bor. Det store dilemmaet nå er om jeg skal vente, og kanskje ta opp kontakten igjen til sommeren for å da se an interessen. Er blitt ganske sikker på at denne jenta er mitt livs store kjærlighet til nå, på tross av at vi ikke rakk å bli så godt kjent. Men kjemien var så vanvittig bra, og det vet jeg hun synes også. Men hun sier veldig lite i forhold til hennes interesse, antageligvis pga at hun ikke vil gi meg forhåpninger.

Vet jo at jeg ikke kan gå å vente på henne, må holde døra åpen for andre, men samtidig så kjenner jeg at hun her vil jeg ha mer tid med!

Kan jo også skje at hun finner andre. Håpet mitt var at vi kunne holde litt kontakt, og møtes innimellom, så kanskje hun utviklet følelser hun og. Men den planen gikk ganske bra i dass når venninna ikke aksepterer at vi møtes (Noe jeg egentlig ikke skjønner problemet med).

Kjærligheten skal ikke være lett! Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What? Du møtte en jente en kort periode og hun sa dere ikke kunne utvikle relasjonen fordi du hadde datet venninda hennes hun bodde med og fordi hun var syk, og du ble så lei deg at du ble sykemeldt i flere måneder?
Wow..... You need help son....

Kan si to ting, når venninda hun bor med ikke syns det er ok at hun dater deg, så kommer hun til å holde seg unna fordi sistas ova mistas såklart, og når hun er alvorlig syk og kanskje har ME så har hun mer enn nok med seg selv og ikke plass til noe dating eller ansvar for noen andres følelser.

Glem henne og kom deg ut på markedet å prat med noen andre :)

Anonymkode: 87e08...f2c

Skrevet

Du må nok se det som ganske sannsynlig at hun vil finne en annen innen sommeren om hun driver og dater aktivt nå. Ting kan gå fort i datingens verden. 

Anonymkode: 321ec...1a0

Skrevet

Sykemeldt i 2 uker er noe annet en mndsvis, men ble ikke sykemelding kun pga det her, er andre ting som er problem her også. Men nok om det.

Hun dater ikke veldig aktivt, det er jeg sikker på. Men ting kan jo forandre seg selvfølgelig. Hun er nok ganske populær hos gutta, nydelig jente.

Men jævla frustrerende, funka så bra med hu. Så tar nok kontakt igjen til sommern, med mindre jeg har funnet noen andre da.

Skrevet
Akkurat nå, anonym9141 skrev:

Sykemeldt i 2 uker er noe annet en mndsvis, men ble ikke sykemelding kun pga det her, er andre ting som er problem her også. Men nok om det.

Hun dater ikke veldig aktivt, det er jeg sikker på. Men ting kan jo forandre seg selvfølgelig. Hun er nok ganske populær hos gutta, nydelig jente.

Men jævla frustrerende, funka så bra med hu. Så tar nok kontakt igjen til sommern, med mindre jeg har funnet noen andre da.

Men har måttet glemme altfor mange jenter opp igjennom, blitt forelska altfor mange ganger uten at det har blitt noe særlig. Og det er jeg drittlei a nå. Orker nesten ikke bli avvist igjen.

Hadde garantert fortsatt å ha kontakt/møte hu her, om det ikke var for venninna. Har hatt litt kontakt på snap osv etterpå, men allikevel. JÆVLA frustrerende. Alltid et eller annet som kommer i veien. Hver forbanna gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...