AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Hva er deres tips til å koble av i datingfasen. Nå har jeg datet en fyr i en måneds tid, og den siste uken har jeg kjent på at jeg ikke klarer å koble det av. Tenker på ham hele tiden, analyserer og grubler mye. Blir så utrolig stressa. Objektivt sett tror jeg ikke jeg har noen grunn til det, og jeg ønsker meg egentlig bare at jeg kan nyte det mest mulig når vi er sammen - og skru av ellers. Noen tips? Kan nevne at dette med dating er nytt for meg. Har et langt forhold bak meg, og vi ble sammen «over natten». Det var en annen fase i livet der ting var enklere og gikk fortere. Men hele datingsituasjonen er ny og stresser meg enormt! Anonymkode: f4a13...e58
Eplemos Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Var helt lik deg når jeg akkurat hadde begynt å date etter mitt lange forhold. Skikkelig stressa og nevrotisk. Det kommer seg veldig etterhvert som du blir litt mer vant til å date. Gir han deg noe grunn til å være usikker?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Dette er den andre personen jeg dater mer enn en gang. Den første møtte jeg i virkeligheten, ikke via nettdating. Han ga meg veldig god grunn til å være usikker, så han dumpet jeg. Han gir meg ingen grunn til å være usikker, utover det som er uunngålig med tanke på at datingfasen er en veldig usikker fase der ting er uavklart lengere. Exen og jeg ble sammen i løpet av en uke fra første date. Det er hverken ønskelig eller mulig nå. Anonymkode: f4a13...e58
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Tja. Min erfaring er at menn som er oppriktig interessert ofte vil både opprettholde hyppig kontakt samt legge planer frem i tid. Det tar noe av angsten ut av det for meg i hvert fall. Dersom han gjør det og du likevel er stresset, så vil jeg anbefale å rette energien mot andre ting som gjør deg opptatt, eller med trening, yoga o.l. som hjelper mot stress. Anonymkode: 213cd...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå