AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Jeg lurer på hvordan man regner ansinitet når man har jobbet deltid? I januar vil jeg ha vært i fast jobb i 1 år, men kun 6mnd som 100%. De resterende månedene har jeg jobbet 21% og 60%. Jobber i kommunalt. Anonymkode: b5295...ace
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Dersom du har hatt en fast stillingsprosent skal denne gi full uttelling for ansiennitet selv om stillingsprosenten kun er 10% (ref. en dom fra, jeg tror, 2011 ?) Dersom du har tatt løse vakter tilsvarende stillingsprosenten du nevner må du ha jobbet timer tilsvarende ca. 50% i minst et halvt år sammenhengende for å få uttelling for dette. Anonymkode: 3372b...5b4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Det er ulikt fra kommune til kommune. Noen beregner ut fra stillingsprosent, altså to år i 50% stilling gir ett års ansiennitet . I kommunen jeg jobber nå gir alt over 60% stilling full ansiennitet per år. Anonymkode: 0f34b...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå