Gå til innhold

Frekt å ta med egen mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

når verten nekter å lage vegetarisk/vegansk mat?

Anonymkode: edc91...bfc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg ikke er frekt. Ingen trenger spise noe de ikke ønsker selv. 

Anonymkode: deda7...70d

• Liker 17
Skrevet

Nop.

Verten burde sette pris på at du ordner det selv.

• Liker 8
Skrevet

Hadde de "nektet" hadde jeg ikke kommet uansett. Er de usikre på hva de ev. kan lage osv så sier jeg bare at jeg kan ta med selv, ikke fått noen negative reaksjoner på det. 

• Liker 7
Skrevet

verten ble sur fordi vi tok med egen mat som kunne deles

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

vi spurte på forveien, og det ble tydelig ikke satt pris på..

Skrevet

Så verten mente dere skulle sitte å se på de andre spise? 

Anonymkode: 2bb8b...51a

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk blir tydeligvis sure for de minste ting.

Ingen grunn til å bli sur om noen av gjestene tar med litt ekstra mat som kan deles med resten av selskapet selv om verten har stått over grytene i timesvis.

Bare kjekt med litt nye smaker og litt variasjon vel? 

Anonymkode: 4e4b0...5f6

• Liker 2
Skrevet

Så verten mente dere skulle sitte å se på de andre spise? 

Anonymkode: 2bb8b...51a

jeg vet ikke, vi sa at vi ikke synes det så bra ut å ta med BARE til oss, så vi lagte litt ekstra, så hvis noen sa de ville smake, kunne vi s ja seff, men det var vistt et problem bare å ta med egen mat..

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Folk blir tydeligvis sure for de minste ting.

Ingen grunn til å bli sur om noen av gjestene tar med litt ekstra mat som kan deles med resten av selskapet selv om verten har stått over grytene i timesvis.

Bare kjekt med litt nye smaker og litt variasjon vel? 

Anonymkode: 4e4b0...5f6

Ikke sant ;)

Skrevet

Ikke sant ;)

sorry :)

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig besøk du da skal i, jeg hadde takket nei til å komme. Denne typen venner eller omgangskrets er ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 3d455...7ba

• Liker 3
Skrevet

Jeg tar med egen mat til andre jevnlig slik at vertskapet skal slippe å styre med å lage noe eget til meg. Har aldri mottatt negative reaksjoner på det, men jeg spør alltid på forhånd om jeg skal ta med egen mat og har kun med nok til meg selv :P 

Anonymkode: 2d34d...19e

• Liker 1
Skrevet

Merkelig besøk du da skal i, jeg hadde takket nei til å komme. Denne typen venner eller omgangskrets er ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 3d455...7ba

ja, kanskje vi burde å gjøre det neste gang..

Skrevet

Jeg tar med egen mat til andre jevnlig slik at vertskapet skal slippe å styre med å lage noe eget til meg. Har aldri mottatt negative reaksjoner på det, men jeg spør alltid på forhånd om jeg skal ta med egen mat og har kun med nok til meg selv :P 

Anonymkode: 2d34d...19e

vi gjorde det samme, og det ble ikke likt.

Skrevet
10 minutter siden, FantasDick skrev:

Hadde de "nektet" hadde jeg ikke kommet uansett. Er de usikre på hva de ev. kan lage osv så sier jeg bare at jeg kan ta med selv, ikke fått noen negative reaksjoner på det. 

Enig. Jeg er en klovn på kjøkkenet i utgangspunktet og hadde du som vegetarianer kommet på middag til meg OG foreslått å ta med egen mat hadde jeg blitt kjempeglad! Skulle jeg laget vegetarmat til deg hadde du mest sannsynlig endt opp med kokte poteter og gullerot 😂 Ja, satt på spissen. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, Sirah said:

Enig. Jeg er en klovn på kjøkkenet i utgangspunktet og hadde du som vegetarianer kommet på middag til meg OG foreslått å ta med egen mat hadde jeg blitt kjempeglad! Skulle jeg laget vegetarmat til deg hadde du mest sannsynlig endt opp med kokte poteter og gullerot 😂 Ja, satt på spissen. 

så bra :)

Skrevet

jeg vet ikke, vi sa at vi ikke synes det så bra ut å ta med BARE til oss, så vi lagte litt ekstra, så hvis noen sa de ville smake, kunne vi s ja seff, men det var vistt et problem bare å ta med egen mat..

Først vil jeg si at jeg synes det er HELT greit å ta med egen mat til seg selv om man ikke liker/tåler/er vegetarianer etc det som blir servert, og man ønsker å være med likevel. Men å ta med en hel rett, som alle kan ta av er litt spesielt synes jeg, minner meg litt om moren til Raymond i "Alle elsker Raymond" som tar med masse egen mat fordi hans kone ikke lager god nok mat :fnise:

Anonymkode: 42246...b93

• Liker 12
Skrevet

Bare et sånn enkelt spørsmål siden det er så mange vegetarianere og veganere her nå... 

Hva hadde dere sagt om gjestene spurte om å få ta med seg noe animalsk?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...