AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Noen som kan beskrive denne følelsen? Hva er forskjellen på å føle seg som en kvinne, og å føle seg som en mann? Tenker dere plutselig at "oi, nå føler jeg meg kvinnelig, gitt", eller ser dere tilbake på dagen og vurderer når dere følte dere kvinnelige? Prøver dere å unngå å føle dere som menn, kjønnsnøytrale, eller bare som mennesker - eller kommer denne kvinnelige følelsen naturlig? Beskriv i så stor detalj som mulig. Anonymkode: 6ac4e...1f5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Nei, jeg er ikke fiksert på kjønnet mitt og gjør det jeg føler for. Føler meg som meg rett og slett. Anonymkode: 4f071...a54 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Når jeg trener jevnlig føler jeg meg mer mannlig av en eller annen grunn. Er kvinne og ser ut som det. Anonymkode: 7c825...b0f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er ikke fiksert på kjønnet mitt og gjør det jeg føler for. Føler meg som meg rett og slett. Anonymkode: 4f071...a54 Signerer .. Anonymkode: 8d936...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Mann som føler seg mer som kvinne Anonymkode: 9fd99...e0e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Kvinner skal være feminine, like rosa, gjerne utdanne seg som sykepleiere, sekretær og lignende kvinneyrker. Og de skal også ta for seg en del av arbeidet i hjemmet. Men ikke det som krever muskler osv. som hagearbeid. Anonymkode: 2abad...73a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #7 Skrevet 29. desember 2017 Føler meg ikke som noe egentlig. Det eneste som er kvinnelig med meg er at jeg har mensen og xx kromosomer. Det går ikke an å "føle seg kvinnelig" du er enten kvinne eller ikke. Hvor feminin du er eller ikke er noe annet, både kvinner og menn kan være feminine og maskuline. Anonymkode: c97e3...f5c
Gjest C.Tramell Skrevet 29. desember 2017 #8 Skrevet 29. desember 2017 Hva mener du med kvinnelig da? Jeg blir noen ganger selv oppmerksom på at jeg har et veldig feminint kroppsspråk, og det hender at folk(særlig menn) sier det til meg. Jeg er ganske omsorgsfull og moderlig mot unger og har også et par typisk kvinnelige interesser, men jeg går ikke akkurat rundt og føler meg kvinnelig når jeg trøster naboungen som er lei seg eller koser meg med innredning og interiør. Jeg tenker lite på det, jeg bare er.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #9 Skrevet 29. desember 2017 Jeg har noen typisk kvinnelige sider og noen mer maskuline. Kvinne er noe jeg er, og det er noe som "bare er der". Jeg har aldri følt meg ukomfortabel i eget kjønn eller som om noe er feil. Men jeg føler meg mindre kvinnelig ved det at jeg f.eks. ikke har et veldig utpreget omsorgsinstinkt. Ikke at alle skal være Mor Teresa, men jeg merker at de fleste kvinner er mer lettrørte enn meg, mer styrt av følelser og også har mer av et "morsinstinkt". Likevel har jeg andre sider som er typisk feminine. Anonymkode: a1a91...f97
Lava Anne Skrevet 29. desember 2017 #10 Skrevet 29. desember 2017 Tenker så og si aldri på det. De eneste gangene jeg føler meg som kvinne er ved tilfeller hvor jeg helt konkret blir minnet om min egen kropps anatomi, som når jeg ser mine egne eggstokker på en skjerm eller når jeg ligger hos gynekologen og skræver med beina.
WubWub Skrevet 29. desember 2017 #11 Skrevet 29. desember 2017 Føler meg kvinnelig når jeg prater med kvinner og mannlig når jeg prater med menn. Tilpasser meg individet jeg prater med
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #12 Skrevet 29. desember 2017 22 hours ago, AnonymBruker said: Noen som kan beskrive denne følelsen? Hva er forskjellen på å føle seg som en kvinne, og å føle seg som en mann? Tenker dere plutselig at "oi, nå føler jeg meg kvinnelig, gitt", eller ser dere tilbake på dagen og vurderer når dere følte dere kvinnelige? Prøver dere å unngå å føle dere som menn, kjønnsnøytrale, eller bare som mennesker - eller kommer denne kvinnelige følelsen naturlig? Beskriv i så stor detalj som mulig. Anonymkode: 6ac4e...1f5 Jeg føler meg kvinnelig når jeg går i kjole, skjørt eller høye hæler. Resten av tiden (mesteparten av tiden) føler jeg meg bare menneskelig. Anonymkode: f31bd...38a 1
Dark Angelina Skrevet 29. desember 2017 #13 Skrevet 29. desember 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Dark Angelina, mod.
Nuith Skrevet 29. desember 2017 #14 Skrevet 29. desember 2017 Føler meg kvinnelig når jeg går gravid eller ammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå