Gå til innhold

Flere som er den eneste single i vennegjengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Well, raise your hand!!! Jeg skal på nyttårsfeiring med vennegjengen, og alle tar med sin partner. Det blir gnidd inn i trynet mitt at jeg er den eneste single. Føler meg som en skikkelig outsider. 

Survival tips??? 

Anonymkode: ba796...624

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også eneste single blant venner, de andre har blitt samboere og gjerne forlovede og\eller ektefeller de siste få årene.

Det er utrolig barnslig og dårlig av "vennene" dine hvis de gjør det til en stor og negativ ting at du er single. Mine venner har aldri gjort noenting slikt, og jeg ville mistet mye tillit til noen som hadde gjort det.

Forøvrig kan du jo bare si at du foretrekker å ta deg tid til å finne noen som du virkelig tror du vil passe med. Hvis vennene dine er stygge så kan du enten kutte dem ut, eller si tilbake noe som "jeg kaster ikke bort tid på hvem som helst".

Anonymkode: 16c48...b7e

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Well, raise your hand!!! Jeg skal på nyttårsfeiring med vennegjengen, og alle tar med sin partner. Det blir gnidd inn i trynet mitt at jeg er den eneste single. Føler meg som en skikkelig outsider. 

Survival tips??? 

Jeg er også den eneste single i vennegjengen. Jeg feirer heller med familien min🙈

Anonymkode: 193fd...ad7

Skrevet

Om de faktisk påpeker verbalt at du er den eneste single utover å bare være der (de er jo der med partneren sin, akkurat det må de jo få lov til å være) så ville jeg ganske enkelt ikke dratt :) Hvorfor være med folk som trykker deg ned? Gi en klar beskjed om at du ikke finner deg i å være selskapets sorte får, og at det er grunnen til at du ikke kommer. Så finner du heller på noe annet, som å jobbe frivillig e.l.

Anonymkode: a10d6...9c1

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Survival tips??? 

Folk som gnir inn andres singlehet i fjesene deres bruker å være i skit forhold som de ikke våger å gå ut av fordi de vil ikke være alene. 

Skrevet

Jepp, eneste single i vennegjengen og det er litt kjipt. Vi er alle i slutten av 20 årene/begynnelsen av 30 årene og flere er godt etablert. Vil gjerne finne en kjæreste, men er lettere sagt enn gjort 🙄 Kjedelig å alltid være den single og den som kommer og går alene.

I år feirer jeg sammen med familien heller.

Anonymkode: ff916...e7f

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jeg er den eneste single, men det går fint. Det blir aldri gnidd i trynet mitt ettersom jeg får det til å virke som om jeg vil ha det sånn. 

Skrevet

Jeg har invitert min single venninne i et middagsselskap hvor det kommer tre par, samt et par andre som ikke er par, men som jeg ikke kjenner.. Hele min tanke, var at jeg ville være med venninnen min på nyttårsaften, ikke å være stygg med henne :/

Er det bedre å IKKE invitere single venner? Hadde blitt ufattelig lei meg om jeg ikke ble invitert den gangen jeg var singel, jeg er da like glad i vennene mine uansett. 

Anonymkode: 77323...ca8

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har invitert min single venninne i et middagsselskap hvor det kommer tre par, samt et par andre som ikke er par, men som jeg ikke kjenner.. Hele min tanke, var at jeg ville være med venninnen min på nyttårsaften, ikke å være stygg med henne :/

Er det bedre å IKKE invitere single venner? Hadde blitt ufattelig lei meg om jeg ikke ble invitert den gangen jeg var singel, jeg er da like glad i vennene mine uansett. 

NEI. Jeg er eneste single og skal på nyttårsfeiring med andre venne-par. Vi er i slutten av 20-årene. Synes det er koselig å bli invitert selv om jeg er eneste single. Faktisk er det veldig deilig å være eneste single. Så ikke ta til deg det som skrives her. Det er bare mange her som er oversensitive og mener at å være par er meningen med livet. Fortsett å inviter single venner.

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, Lee Jones skrev:

NEI. Jeg er eneste single og skal på nyttårsfeiring med andre venne-par. Vi er i slutten av 20-årene. Synes det er koselig å bli invitert selv om jeg er eneste single. Faktisk er det veldig deilig å være eneste single. Så ikke ta til deg det som skrives her. Det er bare mange her som er oversensitive og mener at å være par er meningen med livet. Fortsett å inviter single venner.

Takk, det var godt å høre :) jeg vet at hun desverre trives veldig lite alene, men jeg tenker jo at saken ikke blir verre, ved å være med venner? Var jo singel et par år selv, og jeg ble i alle fall veldig glad for alle invitasjoner jeg fikk, og jeg inviterte både par, og ikke-par til mine fester, syns det bare var koselig jeg :) men nå slo jeg meg i grunn veldig til ro med tiden med å være singel, å bare ha det gøy en periode da :) (selv om det var tøft i starten). Men nå som jeg har kjæreste igjen, så ønsker jeg jo ikke akkurat å kutte ut mine single venner uansett, de er jo mine venner uavhengig av situasjonen deres :)

Skrevet

Ja, hva er egentlig greia? Mulig jeg er hårsår, men jeg har spesielt en venninne som virker veeeldig opptatt av det å være singel. Dvs. at andre er det. Omtaler folk som "typisk evig singel", og hvis jeg nevner en mannlig bekjent eller venn, er det med en gang såkalt spøkefulle hint om det er noe mer, og hvis jeg benekter det, gir hun seg ikke og fortsetter og fortsetter i det uendelige. Synes det er litt sårende når vi har kjent hverandre i en årrekke, periodevis delt både jobb, leilighet og venner. Likevel er visst det viktigste både ved meg og andre det at vi er single..

Anonymkode: 2df66...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...