Gå til innhold

Er du fornøyd med livet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt svært lite venner. Har en venn nå og det er min eks.Vi er bare venner .Men jeg savner venninder .Jente venner.Men så gjør jeg ingen ting for å få det.Det tar tid å bli gode venner og det krever arbeid føler jeg.Sitter med en følelse av å ikke mestre det vanlig livet.Det gjør jeg ikke heller .Er uføretrygdet med veldig lite mennesker i livet mitt som står meg nær.

Jeg liker feks.å stå slalåm men har ingen å gjøre det med.Liker mye annet også men ingen å finne på ting med.Føler nesten livet er over .og jeg er midt i 30 årene.

Anonymkode: 64e48...174

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på hva som er trådens tema og hva du vil ha svar på. Vil du vi skal svare på spørsmålet i trådens tittel, eller gi råd til din situasjon?

Anonymkode: 76f27...723

Skrevet

Ja det kan være vanskelig å få nye venner, jeg har ikke så mange selv. Men jeg har lært å bli glad i det livet jeg har, selv om det er deler som mangler. Jeg prøver å gjøre det beste ut av det jeg har, og jobber også frivillig for å komme i kontakt med nye mennesker. Du kan også begynne i det små og skape endringer som kan gjøre deg mer tilfreds i hverdagen. Handler dette mest om venner? Om hverdagen eller livet i seg selv? 

Anonymkode: 7ddb0...58f

Skrevet

Nei er ikke det, har lyst på ei venninne 

Skrevet
14 minutter siden, WubWub skrev:

Nei er ikke det, har lyst på ei venninne 

Hvorfor jente?

Anonymkode: f398e...6d9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor jente?

Anonymkode: f398e...6d9

Kommer best overens med de , praten går lettere osv. Jeg syntes jevnt over at kvinner er hyggeligere og mer omsorgsfulle i snitt enn menn

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg er svært fornøyd med livet mitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...