Gå til innhold

Slalåm briller og dårlig syn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min bruker briller.Han skulle hatt slalåmbriller når han står slalåm. Kan han ha briller inni slslåmbrillene eller finnes det slalåmbriller med styrke på glassene?

Hvordan løser dere andre dette dere som bruker briller.?Og skal stå slalåm.?

Anonymkode: 2a320...f5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett at noen brillebutikker selger sportsbriller med styrke. Ellerså er det vel linser som er tingen. Jeg har ikke mulighet til å bruke linser selv og klarer ikke kjøre snøscooter fordi jeg ikke har riktig briller... :P

Skrevet

Briller inni Slalåmbriller er nok ikke det beste. Siden det er vanlig å ramle litt og brillene flyr når en renner utfor. Ville prøvd linser, eller sportsbriller med styrke som nevnt ovenfor 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt briller under slalåmbrillene jeg, det var null problem. Prøvde dem utenpå hverandre da jeg skulle kjøpe slalåmbriller, og valgte en variant som passet greit utenpå. Nå har jeg linser, så nå ville jeg tatt på dem.

Anonymkode: 549b5...958

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange slalombriller som man kan ha vanlige biller under. Det er helt uproblematisk, og jeg ville hellet gått for det enn slalombriller med styrke. En ting er at synet endrer seg, og da må man kjøpe nye slalombriller i tillegg til vanlige briller. Men det er også praktisk at man kan ta av seg slalombrillene og se godt, uten å måtte oppbevare vanlige briller i lommen hvor de kan bli knust under fall. 

Anonymkode: 7c8e4...2be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 28.12.2017 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Sønnen min bruker briller.Han skulle hatt slalåmbriller når han står slalåm. Kan han ha briller inni slslåmbrillene eller finnes det slalåmbriller med styrke på glassene?

Hvordan løser dere andre dette dere som bruker briller.?Og skal stå slalåm.?

Anonymkode: 2a320...f5c

Snakk med optikeren dere får briller hos. Finnes ulike løsninger. Å stå slalom utrn skikkelige briller er utorsvarlig av dere foreldre å tillate.

Anonymkode: 7459a...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...