AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Jeg er 31, men klarer ikke falle for og forelske meg i menn på samme alder og rundt det. Jeg synes mange av dem er umoderne i både atferd og utseende. Jeg faller bare for menn i 40 årene, men så vil jeg jo ha barn og en å dele livet med, så jeg kjenner jeg h ilder igjen det ettersom aldersforskjell blir for stor. Jeg føler meg helt håpløs som føler ting slik og ikke funnet en som passer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hva tenker dere om situasjonen? Anonymkode: e35e8...1f9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Finn en på din alder som ser skikkelig gammel ut. Anonymkode: eb273...4b5 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Det er helt normalt. Dessverre er mange jenter hjernevasket til å lete etter menn på egen alder, i stedet for å se oppover. Hadde du gjort dette for 10 år siden hadde du ikke hatt så snever aldersgruppe å velge fra nå Anonymkode: bff1b...7cc
KillerKitty Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Men må du lete aktivt etter en mann da? Hvorfor ikke nyte singel tilværelsen til han rette dukker opp? For han er vel neppe på tinder osv uansett? 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt normalt. Dessverre er mange jenter hjernevasket til å lete etter menn på egen alder, i stedet for å se oppover. Hadde du gjort dette for 10 år siden hadde du ikke hatt så snever aldersgruppe å velge fra nå Anonymkode: bff1b...7cc Hvorfor skal man se oppover??????? jeg ser på lik linje og opp. Ihvertfal ikke ned Anonymkode: 8b411...3f3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, KillerKitty skrev: Men må du lete aktivt etter en mann da? Hvorfor ikke nyte singel tilværelsen til han rette dukker opp? For han er vel neppe på tinder osv uansett? hun er 31.. Anonymkode: a2c11...8cb 2
KillerKitty Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hun er 31.. Anonymkode: a2c11...8cb Og så? Ser jo greia om hun vil ha barn, men det kan hvem som helst gi henne, om man skal sette ting litt på spissen. Jeg mener bare at man kan få et vel så fint liv som singel, men skal man først begynne å lete etter "den rette" så er det kanskje best å ikke utelukke menn under 40, for de aller fleste har vel modnet seg nok når de bikker 30, og har de ikke det, kommer de vel tvilsomt til å gjøre det i det hele tatt. Før trodde jeg at folk automatisk lærte folkeskikk og empati etter en viss alder, men nei...tok meg faktisk 24 år før jeg virkelig innså at også menn i 40 årene både mobber, pisser og skryter hemningsløst i all offentlighet. Til gjengjeld kjenner jeg folk på min egen alder (25+ -) som ser ut som ekte menn og oppfører seg deretter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå