AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Vi bor i ei lita bygd på Østlandet. Mannen min har ingen familie han har kontakt med, jeg har mange i en annen landsdel; hjembygda mi. Årene går... vi sitter her hver jul uten besøk, hvis ikke mine familiemedlemmer besøker oss noen dager. For her vi bor, har folk familien rundt seg og bruker tid med dem i julen. Jeg ønsker å flytte til hjembygda mi, vi hadde blitt tatt godt imot. Mannen vil ikke pga jobb. Han er 13 år eldre enn meg, om noen år sitter jeg vel her alene... Er dypt ulykkelig pga dette. Barna er forresten 7 og 10. Anonymkode: 293a4...90f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Hvorfor kan ikke dere dra bort i jula selv? Anonymkode: 15027...32a 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan ikke dere dra bort i jula selv? Anonymkode: 15027...32a Han har ikke spesielt lyst. Og det skjønner jeg; tungt å bo på andre når man kommer en hel familie. Er annerledes på sommeren, da blir det ikke så trangt... Anonymkode: 293a4...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå