Gå til innhold

Blir helt feil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet en del innlegg om denne fyren her jeg har rotet med i nesten 6 mnd.
Men har merket at jeg klarer å distansere meg mer og mer, og de følelsene som var, er nå ikke såpass intense som det var i begynnelsen.
Med andre ord så klarer jeg å slappe mer av. Jeg klarer å legge fra meg mobilen noen timer, slapper av når han er på byen og har ikke behov for å svare han på sekundet i det jeg får en melding fra han. Dere skjønner tegninga ;) 

Men nå har det seg slik at jeg er litt lei oppførselen hans og måten han behandler meg på.. Det skal være sagt at vi egentlig bare er FWB, men vi har gjort så mye mer enn bare å ha sex. Vi har dratt på turer sammen, han har hilst på min familie, han har introdusert meg for sine venner og kollegaer.. You name it, sa alle rundt tror jo vi har en greie, som er helt naturlig og tro... Og som igjen har gjort meg veldig usikker på hva han faktisk vil. 
Men så har han egentlig siden oktober vært litt fraværende og det går ofte 1-2 uker før vi treffes. Og jeg må ALLTID ta initiativ til å møtes.. 
Men alltid når vi er sammen er han så grei og sier hvor heldig han er som har meg, stryker og kysser på meg... Kort forklart - han viser med hele seg at han "bryr seg" om meg. Han snakker ofte til meg og starter samtaler osv, tar screenshot av mye jeg sender både til han og på mystory. Forstår ikke hvorfor han skal ha de bildene av meg når han ikke vil noe seriøst... Har aldri gått mer enn 2,5 dag før han tar kontakt bare til info. Han sier at han er svak for meg og sexen vi har er helt spesiell... 

Men nå er jeg litt mettet da jeg føler jeg setter livet mitt litt på "vent" for en som er så vinglete som han. Vet han snakker med andre jenter og kan godt være han har sex med andre.. Vet ikke, men magefølelsen min sier han ikke gjør det. Til og med broren han bor med nevnte bare helt tilfeldig at han har ihvertfall ikke invitert noen hjem til han og at han ante ikke, da måtte han være hos de i såfall... Bare sånn helt ut av det blå?? ( Blitt veldig god venn med broren til info ) 

Så jeg tok saken i egne hender og lå med en annen bare for å kjenne litt på den følelsen. Da han jeg roter med har mange bak seg, mens jeg er nettopp kommet ut av et langt forhold. Så jeg har bare eksen min og han.. Så tenkte at jeg faktisk har litt godt av det å se hva som er der ute.
Kan bare si ên til - det var det jævligste jeg noensinne har opplevd. Han var alt for voldsom og jeg følte seriøst at jeg gjorde noe ulovlig... Tenkte KUN på han jeg rotet med under hele akten... Jeg skjønner bare ikke hva jeg skal GJØRE... Å nå er jeg bare enda mer usikker til å prøve ut flere i tilfelle det skulle bli like elendig. Han jeg lå med nå var helt NYDELIG, alt en jente kan drømme om. Knuse bra kropp, god jobb, snill og så fint smil. Mye kjekkere enn han jeg er med egentlig.. Men det er bare noe med han jeg er med nå som jeg er helt betatt av , og jeg klarer bare IKKE å komme videre. 
Han har sagt han ikke kan se for seg et forhold med oss, men så kommer han med små hint innimellom at han ønsker noe mer. 
At f.eks at han skal slutte å snakke mer med jenter fra 2018 og at han vil nesten bare forholde seg til meg da.. Også vil han reise på tur til USA med meg hele greien... 
VELDIG vinglete, men det er bare noe med han som jeg ikke klarer å gi slipp på. 
Å er redd for å miste meg selv med å ligge med andre bare for å "prøve å glemme" han, forstå meg rett. 

Veldig langt innlegg I know!!!! :P Men håper dere kan komme med råd og tips til å komme videre eller "deale" med denne situasjonen jeg er i ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, ztinelize skrev:

Men så har han egentlig siden oktober vært litt fraværende og det går ofte 1-2 uker før vi treffes. Og jeg må ALLTID ta initiativ til å møtes.. 

Ja her her du svaret. Menn som er skikkelig interessert, tar initiativ.

Anonymkode: 1f8d5...323

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var ikke det jeg spurte om.... Jeg spurte egentlig om tips og råd til å komme meg videre.
Å forklarte en "kort" forklaring på hvorfor jeg syntes det er vanskelig og bare kutte kontakt sånn helt plutselig. 
Tenkte at visst jeg skriver mer utdypende så har dere kanskje litt mer forståelse på akkurat hvorfor jeg ser på dette som akkurat vanskelig ;) 

Endret av ztinelize
  • Liker 1
Skrevet

Foreslår at du ikke tar kontakt først mer, etter en stund vil han enten skjønne tegninga og skjerpe seg, eller hele greia fader ut. Begge deler vil være bedre for deg. Dette er vanskelig, men funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...