Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 uker på vei. Rosa slim i trusa. Hatt MA tidligere. Friker og gynekologen min er borte til onsdag. Har andre opplevd slim med farge og det gikk fint? Kommer jeg til å få mer slik slim? Går det over til blod? Dere føler sikkert jeg tror dere er synske nå, men trenger bare å høre at alt er ikke over.

Anonymkode: 6faff...ef3

Skrevet

Jeg har hatt lysrosa og brunlig utflod siden like tidlig. Er nå 13+2 og alt er bra😊

Anonymkode: ae99b...128

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt lysrosa og brunlig utflod siden like tidlig. Er nå 13+2 og alt er bra😊

Tusen takk for svar, ble litt roligere nå.

lykke til videre til deg :) 

Skrevet

Takk det samme 😊

• Liker 1
Skrevet

TS igjen...

over natten var brystømheten over. Bang over natten fra såre bryster(i ukesvis), så i går kveld bittelitt lyserosa slim i trusa og i morges null ømme bryst. Jeg tenker det verste og jeg har googlet og det blir litt 50/50 om solskinnshistorie og ikke.

så mer stresset enn lettet nå.

Hvordan klarer damer 12 uker med disse følelsene og all denne usikkerheten?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS igjen...

over natten var brystømheten over. Bang over natten fra såre bryster(i ukesvis), så i går kveld bittelitt lyserosa slim i trusa og i morges null ømme bryst. Jeg tenker det verste og jeg har googlet og det blir litt 50/50 om solskinnshistorie og ikke.

så mer stresset enn lettet nå.

Hvordan klarer damer 12 uker med disse følelsene og all denne usikkerheten?

Jeg hadde ømmebryst av å på i ukene før uke 12. Var et nervevrak og kjente på puppene hele tide. Og var ømheten borte ble jeg helt hysterisk, men kom tilbake igjen iløpet av et par dager. Jeg hadde ikke noe rosa slim da, så skjønner du blir enda mer redd.. Men har hørt om flere som har hatt rosa utflod første tiden! Så lenge det ikke blir mørke rødt. Du Kan jo ta graviditetstester for å se om streken blir sterkere og ikke svakere.. Men da må du bruke samme test merke, du er jo så tidlig enda at test streken skal fortsatt bare bli sterkere og sterkere, så kan du jo teste med clear blue digital med uke, som skal vise 3+ etterhvert (den regner ifra befruktingsdagen ikke fra siste mens) da ser du jo også om hcg stiger :) masse lykke til! Håper det går veien for deg.. 

Anonymkode: c01be...c35

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ømmebryst av å på i ukene før uke 12. Var et nervevrak og kjente på puppene hele tide. Og var ømheten borte ble jeg helt hysterisk, men kom tilbake igjen iløpet av et par dager. Jeg hadde ikke noe rosa slim da, så skjønner du blir enda mer redd.. Men har hørt om flere som har hatt rosa utflod første tiden! Så lenge det ikke blir mørke rødt. Du Kan jo ta graviditetstester for å se om streken blir sterkere og ikke svakere.. Men da må du bruke samme test merke, du er jo så tidlig enda at test streken skal fortsatt bare bli sterkere og sterkere, så kan du jo teste med clear blue digital med uke, som skal vise 3+ etterhvert (den regner ifra befruktingsdagen ikke fra siste mens) da ser du jo også om hcg stiger :) masse lykke til! Håper det går veien for deg.. 

Anonymkode: c01be...c35

Takk for informasjon om gangen hos deg, alltid fint å høre andres gang i det hele.

hos meg er det ikke noe vondt noe sted i kroppen, ikke mage og ikke ømme bryst. Har gått fra lyserosa slim til mer slim og brunere. Sikkert snart friskt blod. Hatt MA før, da hadde jeg ingen smerter og SLT var fint, var bare på sjekk. «Det er avdødt» sa gynekologen da. Du har hatt en MA. Nå har jeg «blødning» og ingen menssmerter og ingen ømme bryster. Hadde ikke ømme bryster den gangen, da var eneste tegn ingen mens og positiv test.

håper jo enda at det kan gå bra, får bare vente til onsdag da gynekologen er tilbake fra ferie.

tusen takk for lykkeønskninger!

Skrevet

SLT = alt. Telefon og autokorreksjon...

Skrevet

Jeg skrev over at jeg også hadde hatt rosa slim. Innimellom var det brunlig også. Symptomene kom og gikk litt, spesielt når jeg var bekymret 😊

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev over at jeg også hadde hatt rosa slim. Innimellom var det brunlig også. Symptomene kom og gikk litt, spesielt når jeg var bekymret 😊

Torsdag veldig positiv test, lyserosa slim på kvelden, fredag morgen var de ømme brystene jeg har hatt i ukesvis 100% borte, jeg «blør»brunt og klumpete og litt rødt. Lest alt mulig på forskjellige forum, vært mye å googlet, både positive og negative historier. Har muligens gått en runde på Provera også. Lest om andre som også har gjort fettrik fått friske barn. Så alt er bare uklart for min del, får bare være glad for at jeg hvertfall ikke har noe smerter. Hatt MA før også, helt uten smerter. Lege tilbake på onsdag, skal dit da, får svar da forhåpentligvis.

takk for svar :)

Skrevet

Ts

mer blødning. Rødt og ferskt blod. Ble nok MA. Igjen. Min tredje. Tror jeg skal henge mer i prøvere-forumet jeg frem til jeg når uke 12. :P

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

mer blødning. Rødt og ferskt blod. Ble nok MA. Igjen. Min tredje. Tror jeg skal henge mer i prøvere-forumet jeg frem til jeg når uke 12. :P

Til lege. Umiddelbart. Kanskje mulig å redde?

Skrevet

Så dumt 😐 Klem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...