Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som kjenner på sorg, ensomhet og nedstemthet? Isåfall hvordan takler du dette og har du noen planer om hva du kan gjøre for at det nye året blir bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ensom, men er ikke så mye jeg får gjort med det. Blir utrolig fort utslitt så selv om jeg skulle ønske jeg var mer sosial så orker jeg egentlig ikke det sosiale.  Så er vel fanget mellom to stoler her og finner trøsten i at jeg vet at gresset for meg ikke er grønnere på den andre siden. 

Håper det ordner seg for deg. :)

Anonymkode: 0ee19...e83

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt ensom, men er ikke så mye jeg får gjort med det. Blir utrolig fort utslitt så selv om jeg skulle ønske jeg var mer sosial så orker jeg egentlig ikke det sosiale.  Så er vel fanget mellom to stoler her og finner trøsten i at jeg vet at gresset for meg ikke er grønnere på den andre siden. 

Håper det ordner seg for deg. :)

Anonymkode: 0ee19...e83

Om man er introvert så er det lett for at sosiale eventer blir til energityver dessverre. Og kanskje spesielt i høytider hvor alle legger opp store forventninger til de sosiale aspektene.

Men har du noen mennesker i livet ditt med som du føler deg trygg med, som gir deg glede og ikke tapper deg? F.eks familie, barn , bestevenn eller ektemann/kone?

Skrevet

Jula er typisk en tid jeg kjenner ekstra på følelsen av å mangle de jeg har mistet. Så sorgen ligger nok der, selv om den ikke brenner like hardt som før. 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Litt indre ensomhet, hvis man kan kalle det det.. Har masse flotte folk rundt meg, men allikevel er det noe som ikke stemmer. Jeg kan jo ikke klage siden jeg ikke er alene. Den jeg aller helst ville snakke med lever ikke lenger. De jeg har vil jeg ikke belaste med tunge tanker. Men har tro på at det nye året skal bli bedre, uttovet våren håper jeg at jeg blir kvitt noen begrensninger og kan leve mer normalt igjen. Julen har vært fin så langt, men det er noe med den tiden som setter i gang tanker. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Litt indre ensomhet, hvis man kan kalle det det.. Har masse flotte folk rundt meg, men allikevel er det noe som ikke stemmer. Jeg kan jo ikke klage siden jeg ikke er alene. Den jeg aller helst ville snakke med lever ikke lenger. De jeg har vil jeg ikke belaste med tunge tanker. Men har tro på at det nye året skal bli bedre, uttovet våren håper jeg at jeg blir kvitt noen begrensninger og kan leve mer normalt igjen. Julen har vært fin så langt, men det er noe med den tiden som setter i gang tanker. 

Veldig godt å høre at du ikke er alene og har flotte folk rundt deg. Har også stor forståelse for at denne tiden har gjort en litt mer sårbar ovenfor vonde tanker rundt en selv og sin rolle i dette universet, men jeg er evig optimist så jeg er sikker på at håpet ditt om et bedre år vil la seg realisere.

Krysser det som krysses kan for mindre begrensninger i livet, mer normalitet og mindre indre ensomhet

Endret av WubWub
Gjest Daryl Dixon
Skrevet
6 minutter siden, WubWub skrev:

Veldig godt å høre at du ikke er alene og har flotte folk rundt deg. Har også stor forståelse for at denne tiden har gjort en litt mer sårbar ovenfor vonde tanker rundt en selv og sin rolle i dette universet, men jeg er evig optimist så jeg er sikker på at håpet ditt om et bedre år vil la seg realisere.

Krysser det som krysses kan for mindre begrensninger i livet, mer normalitet og mindre indre ensomhet

Takk for det, håper det nye året blir bra for deg og. 

Skrevet

Det er helt normalt å være alene i julen og føle ensom. Jeg er ikke en ensom person, men ifjor så var jeg på barnepass og i år vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, siden kjæresten min kommer ikke tilbake før januar tiden. Det gjør meg litt trist og litt ensom, men jeg prøver alltid å tenke positivt og jeg prøver heller ikke å ta høytider veldig seriøst. Jeg tror jeg skal bare unne meg med god mat og drikke og se på mitt favoritt show :) 

Håper du likevel får en fint nytt år:klem:

Anonymkode: cc6db...b7b

Skrevet

Ja. Eller det er vel at vi er så liten familie. Vi er ikke hos familie i selskaper, eller har noen hos oss. 

Vi har bare en gammel mor som er hos oss i hele julen.

Føler litt på det at familier samles utover i juleuken. Ser bilder på fb osv.

Nå er det nyårshelg, og det samme skher.  Jeg har ikke lett for å bli kjent med folk heller.

Kjenner på savn og sorg for de som er borte

Anonymkode: d6e37...d86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...